Friday, December 2, 2011

38.Semb0yan Perang 1433/2012

Juma'at 02.12.2011M 6.1.1433Hijrah

Semboyan Perang !? Tajuk Utama diakhbar Utusan Malaysia bertarikh 02.12.2011.

Ucapan PM telah membayangkan PRU13 makin hampir dengan nada pepahang nya "...Ayuh, rapatkan saf, nyalakan jamung, gigitlah kuat-kuat perjuangan ini dengan geraham kita. Palulah genderang perang, palulah ia tabuh-tabuhan dan tiupkanlah semboyan. Masanya sudah hampir, waktunya sudah tiba..."

Kami dari pihak terpilih bukan langsung pilihan rijalul ghaib melayuIslam di bawah pimpinan Ketua Hulubalang Tanah Melayu kita kini yakni Dato' Laksamana Hang Tuah yang pertama, kedua Dato' Bahaman, ketiga Dato' Panglima Hitam, keempat Tuan Guru Adi Putra dan kelima Pangeran Adi Yawarman telah menzahirkan diri menghadap Tuan Wali Syiekh Sayyidi T0kku Pal0h di makam tapak batu bersurat Panji Hitam Ufuk Timur, Negeri Terengganu Darul Iman demi maruah agama kekita untuk persediaan siap siaga bencana alam iaitu banjir terbesar sekali pada tahun 2012 nanti-menanti, setelah peristiwa hitam 13Mei 1969 dan pengisytiharan bersejarah yakni Hulubalang Mat Kilau pada tahun 1969 juga.

Negeri Pahang Darul Makmur di bukit Padang Lalang kini, pada malam Juma'at tadi kekita telah berkumpul dari setiap pelus0k negeri berjema'ah silaTulrahim bers0lat, bertaubat, berzikir lalu beramal amalan lahir dan batin menyahut "Semb0yan Perang" yang bakal menanti ketentuan dari Illahi jua pada tahun 1433H / 2012M menanti kini selepas PRU13 ini; Maka dengan ini Perjanjian 'RAHMANajib' berakhBoldir di sini, di negeri kelahiran 2 Dua Perdana Menteri... ke2 keDua PM ayahanda dan anakanda Satu putaran yang sangat bererti- Satu putaran kepada kesempatan sekali lagi juga Sultan dan Yang DiPertuan Agung dari Negeri Kedah DA dengan bendera Merah yang sangat mengerti makna sejarah lama melayuIslam kiasan ini.

Dengan ini kebawah Duli Daulat Tuan.ku Panji Hitam Ufuk Timur dengan Bendera Hitam berkibar di Gunung Tebu dan di Batu Mat(Muhammad) Hasan dan Husen; telah berkumpul pula Hulubalang-hulubalang pejuang fsbljhd keturunan beliau dari Sayyidi Imam Syed Abdul Rahman atau lebih di kenali dgn nama masyur nya T0kku Paloh. Kini kekita menunggu masa dan ketika dalam suasana musim tenkujuh7 dengan hujan ribut yang luarbiasa ini dan akan datang lagi pada tahun 2012 nanti, akibat d0sa-d0sa besar dalam kejahatan, kelailaian, kealpaan lagi kemaksiatan berleluasa gila sekarang ini daripada perbuatan penduduk-penduduk kafirun kebanyakkan dibandar-bandar utama terutama nya kini; dan melayu dengan melayuIslam apa lah lagi... maka dengan ini tammat nya pilihan KDYMM SPD YDP Agong ke13 Sultan Mizan Zainal Abidin, Negeri Terengganu Darul Iman (teringat 'survival' Syd Zainal Abidin semasa peristiwa hitam di Kerbala...) nanti...
Sultan Negeri Kedah Darul Aman kembali sekali lagi mencemar duli daulat terakhir melayu dan melayuIslam ini... Yang DiPertuan Ag0ng ke14.41.44



Ingatlah akan sejarah hitam yang telah menimpa diri kita dahulu pada tahun 1511-2011; 500 Lima ratus tahun sudah berlalu peristiwa berdarah Tanah Melayu di serang feringgi kafirun. Maka genaplah 500+1=50
1 tahun iaitu lima ratus Satu tahun Satu putaran sudah berakhir kini dan sejarah akan mencatat semula peristiwa hitam lagi pada tahun 2012 mendatang dan menjelang meniti menanti.

Di bawah ini adalah coretan dari rakan blog 'members/friends'; petikan bertarikh 14 Mac 2011 di laman:- HulubalangRajaWali blogspot.com.

APABILA BUNYI PALUAN TABOH DILANGIT DAN DIBUMI BERSATU ....

Dan apabila taboh diatas dipalu bunyinya membelah langit,


Dan apabila taboh dibawah dipalu bunyinya menggegar bumi,




Maka terjagalah Hulubalang Hulubalang yang sedang tidur dari tapanya di seluruh pelusok alam ini,



Dengan melaung satu suara, satu seruan, satu kata kalimah yang berbunyi,




La ilaha illAllah (لا إله إلا الله) sehingga terbelah langit,
Muhammad da Rasulu-llah (محمد رسول الله) sehingga menggegar bumi,


Di sini adalah berita muktahir dari Tok Guru Syifa' Syiekh Gunung Sakti dan Tuan Guru Kiyai-kiyahi dari perguruan Paluan Gendang-Gandang Sandang-Sendeng Semantan di Negeri PahangDM yang telah mengulas mengenai erti ucapan dasar PM yang disebalik takdir Ya Illahi tersuraT dan tersiraT kepada kekita sini di Kota Ken0ng kini; dan mereka-reka pada persidangan UMNO 2011, semalam di PWTC. Siap Siaga Sunan313.99.33.13.9Salam Seletus Semboyan.

No comments:

Post a Comment