Monday, March 21, 2011

37. Dunia arabIslam kini menjadi mangsa perubahan pertaruhan akhirzaman
Penulisan ini adalah sekadar renungan bersama mengenai cecair emas hitam minyak dan gas nya yang tersungguh bernilai lagi berharga kepada kuffar barat zi0nis yahudi amerika syarikatUSA dan sekutu nya kuffar NATOeropah.
:- Forum, mukasurat 12, Utusan MalayUsia; 21 Mac 2011.

...dan ingatlah, pada hari Juma'at gempa bumi besar telah mengegarkan negara jepun setelah sekian lama, meskipun pada masa yang sama negara-negara ala Islam arab masih dalam perg0lakan dan perhit0ngan kepeminpinan negara mereka sehingga seluruh kuffar zionis USA & sekutu NATO melancarkan serangan dan pencer0b0han ke atas negara Libya yakni lanjutan fasa-fasa pelancaran masterplan misi & visi penjajahan seluruh seanter0 dunia' the New W0rld 0rde' mereka.

Serangan peperangan dan pencer0b0han yang direstui PBB adalah tajaan zionis juga, sejak dahulu kala lagi dunia barat adalah semata-mata bertujuan untuk m0n0poli bekalan minyak dan gas dunia arab sepertimana kecurian besar bekalan minyak paip bawah tanah di Iraq oleh USAKuwait dahulu. Ia nya mengakibatkan sadam hussein begitu marah laksana setan laknatullah terpaksa menyerang USAkuwait dan akhirnya juga dengan sepantas kilat USA & NATO telah menyerang menghancurkan negara Iraq itu. Begitu juga nasib mangsa seterus nya negara Afghanistan dan kini Libya dan akan datang berkemungkinan negara Iran pula; adalah di antara pembekal pengeluaran bekalan minyak dan gas yang terbesar dunia.

Propaganda Osama ben laden, rejim muammar gaddafi dan sadam hussein telah menyebabkan ribuan malah jutaan rakyat arabIslam seluruh nya terk0rban lagi tercedera berat dan ringan menjadi mangsa persenjataan tercanggih pihak dunia barat kuffar USA & NATO sehingga kini.

Baca lah penulisan daripada Tuan Syed Abdullah Ibni Syed Osman Al- Jamalullail; beliau adalah YDP Persatuan Al Jamalullai Negeri Perak Darul Ridzuan.


Atas demi kedaulatan Darul Ridzuan negeri, demi kedaulatan Islam dan Tanahair ufuk timur ini serta demi dari Hadramaut dahulu kala nya yakni mubaligh keluarga ketuanan ahlul baiyiti r0sul- Syed Al Saghof, Al Idrus dan Al Habsyhi, maka demi demikian telah di amanah-amanat oleh Tuan Syed Husain Al Faradzi pembesar Istana DiRaja Perak DR kurun ke15 dahulu lagi yang mewarisi kitab Sunan Rehal demi detik menanti pada tahun 2012 nanti pasti Al Jamalullail mengerti lagi mengetahui dan para penjuritan bersiap siaga di sini...


Di Tanjung Kepetangan, Kuala Sepetang Negeri Perak DR telah berkumpul bersama panglima-panglima besar dari Sungai Air Kuning Daerah Taiping dan Air Kuning Daerah Gemencheh Negeri Sembilan9 DK menemui Hulubalang Besar yakni Datuk Me0r Laut dari Tapak seGantang, Bukit seGantang demi keramat di Tanjung Kepetangan tersebut sempena malam ahad bulan purnama-bernama 15hb. Rabi'ul Akhir tahun ini berlalu ke makam di situ.

1 comment:

  1. Sabda baginda SAW :

    “ Dari Abdullah bin Mas’ud RA katanya, ketika kami berada di sisi Rasulullah SAW tiba-tiba datang sekelompok anak muda dari kalangan Bani Hasyim. Apabila terlihat akan mereka, maka kedua mata Rasulullah SAW berlinangan dan wajah baginda berubah. Aku pun bertanya:’ Mengapakah kami melihat pada wajahmu sesuatu yang kami tidak sukai?”. Baginda menjawab. “ Kami ahlul-bait telah Allah SWT pilih untuk kami akhirat lebih dari dunia. Kaum kerabatku akan menerima bencana dan penyingkiran sepeninggalanku kelak sehingga datangnya suatu kaum dari sebelah timur yang membawa bersama mereka panji-panji hitam. Mereka meminta kebaikan tetapi tidak diberikannya. Maka mereka pun berjuang dan memperolehi kemenangan, lalu diberikanlah apa yang mereka minta itu, tetapi mereka tidak menerimanya, hingga mereka menyerahkannya kepada seorang lelaki dari kerabatku yang memenuhi bumi dengan keadilan sebagaimana bumi dipenuhi dengan kedurjanaan. Siapa di antara kamu yang sempat menemuinya maka datangilah mereka walaupun merangkak diatas salji. Sesungguhnya dia adalah Imam Mahdi.”
    (HR Abu Daud, At-Tarmizi, Ibnu Majah)

    ReplyDelete