Thursday, December 22, 2011

42. PERINGATAN KEDUA 02. 1 SAFAR 1433 - 2012 ; 25/26 Disember 2011

'INNALLAAHA WA MALAAIKATAHUU YUSHALLUUUNA ‘ALAN NABII YAA AYYUHAL LADZIINA ‘AAMANUU SHALLUU ‘ALAIHI, U SHALLUU ‘ALAIHI, U SHALLUU ‘ALAIHI, WA SALLIIMU TASLIIMAA' ( Surah AL AHZAB: 56)

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang99
"Ya Allah Ya Tuhan Kami, janganlah Engkau jadikan hati kami condong kepada kesesatan sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan karuniakanlah kepada kami rahmat dari sisi Mu Ya Allah; karena Sesungguhnya Engkau adalah Maha pemberi (karunia);" (Ali-Imran: 8)
_________________________________________________
Maka telah bermula deruan angin kuat lagi kencang dipersekitaran pondok-pondok Hulu Wakaf Hulubalang di bukit Tab0h S0ngk0k bukit batu kapur Melawati dan sehingga ke bukit Takun Tengk0l0k di bukit Ulu Kanching, Negeri Selangor DE. Maka dengan ini T0k-t0k Ajar-Ajar Tua/guru Tua di Sungai Cincin, Sungai Emas, Sungai Manik, Sungai Perak dan Sungai Batu memulai alami pendiri siap-siaga segala amalan dalaman demi menempuhi lagi mengharungi apa yang bakal terjadi nanti menjadi janji menegakkan lalu mengibarkan kini Panji Hitam diUfuk Timur ini...
_________________________________________________
Petikan dari Berita Jakarta, mengenai Tahun 2012 Dalam Penglihatan Se0rang Anak Indig0
"Naomi Angelia, seorang remaja yang termasuk ke dalam kategori
anak indigo (anak yang memiliki karakteristik berbeda dari anak-anak seusianya)
membicara fenomena kiamat 2012 lewat sebuah buku berjudul "Amazing 2012".
"Buku ini berdasarkan apa yang telah aku "lihat" di tahun 2009, 2010,
dan 2011.
Sebenarnya buku ini sudah selesai di tahun 2010 tapi baru dicetak pada
2011 karena aku enggak mau ngeluarin cepat-cepat," tutur Naomi di Mall,
Senayan, Jakarta, hari Rabu (21/12) sore...
Berbagai macam visi sudah dilihat oleh gadis periang ini. Dia juga
menceritakan soal kelebihannya yang didapatkannya sejak usia 1, 5 tahun.
"Usia 1, 5 tahun udah bisa lancar bicara. Usia 10 tahun Divonis
Indigo...; walaupun sebilangan kawan-kawan telah di sponsor percuma
ke sekolah Khas Indigo di Singapura...;" lanjutnya. Di mana 90% pelajar
adalah pribumi Nusantara dan selebihnya kaum cina...;
Di dalam bukunya, remaja kelahiran Jakarta, 1 November 1996 ini
mengulas tentang bencana alam yang akan terjadi pada tahun 2012.
Pertanyaan paling penting pun diajukan oleh komentar umum.
Apakah benar 2012 akan kiamat?
Naomi menjelaskan, Tidak akan kiamat lagi, tapi tahun depan akan
ada bencana alam besar seperti banjir besar yang ditimbulkan
oleh ANGIN begitu kencang sekali... Entah badai apa namanya,
yang jelas kekuatannya luar biasa sekali di rantau ini...
Gempa bumi pun dipastikan bakal terjadi juga...
"Takdir itu enggak bisa diubah tetapi kita bisa merancang
segala kemungkinan dan mempersiapkan diri,"
ucapnya bijaksana."- Tarikh laporan pd 21.12.2011.
____________________________________________
Sayugia umat Islam telah di bekalkan akan kewujudan perihal tanda-tandanya melalui Wahyu Al Quran dan Hadis Rasullulah SAAW. Ini termasuklah Tanda-Tanda Kecil dan Tanda-Tanda Besar yang kita umat Islam wajib mengetahuinya. Melalui tafsiran ulama-ulama seluruh mazhab-mazhab dgn tareqat@tasawuf dan Syiah Ahlul Baiyit R0sul telah memperakui Tanda-Tanda Kecil Hari Kiamat sudah hampir 100% berlaku.
Ini termasuklah berlakunya banyak perg0lakkan negara -negara Islam, peperangan, gempa bumi dan bencana alam, zina berleluasa, murtad, fitnah, kegilaan kebendaan, amanah disia-siakan, kemiskinan mudarat, masjid besar megah dan cantik tetapi saf terlalu sedikit, anak derhaka kepada orang tuanya dll.; Segala tanda-tanda ini sudah muncul dizaman kita kini samada kita menyedarinya ataupun tidak mempedulinya juga.
Sayugia juga kita jika berkesempatan sebelum di timpa balabencana dan malapetaka kini akan diperlihatkan oleh Allah SWT mengenai 10 Tanda-Tanda Besar Hari Kiamat seperti keluarnya fitnah Dajjal, turunnya Nabi Isa as, munculya bangsa Yakjuj dan Makjuj, terbit matahari dari Barat dan enam6 tanda lain selebihnya.
Akan tetapi sebelum munculnya 10 Tanda Besar Hari Kiamat ini akan ada satu “Tanda Penghubung” antara Tanda-Tanda Kecil dan Tanda-Tanda Besar itu iaitu “Munculnya Imam Al Mahdi”. Beliau merupakan Wali pilihan Allah SWT yang “Ahlul Baiyit” yakni berketurunan Nabi Muhammad SAW melalui Saiyidina Hasan dan Husen.
Beliau akan membawa khabar gembira berkat dan rahmat besar kepada seluruh umat Islam di setiap pelosok duniya yang telah kini, ditindas oleh puak-puak kuffar yahudi dan nasrani. Kita lihat lah sahaja nasib saudara-saudara kita di Palestin, Afghanistan, Iraq dan perg0lakkan negara Islam lain nya yang amat menderita dalam kehidupan seharian mereka kini.
Pemimpin Al Mahdi akan memimpin kita mencapai zaman kegemilangan Islam yang amat didambakan oleh seluruh umat Islam ini. Beliau akan mematahkan rancangan malapetaka-balabencana yahudi yang memperkudakan USamerika dan sekutu barat laknatullah nya untuk menguasai duniya ini. Dalam tempoh penghujung 2011 sehingga 10 tahun akan datang (2020) kita akan melihat bangsa perosak yahudi yang memperkudakan USamerika, britain dan sekutu-sekutunya akan melengkapkan rancangan hitam mereka dgn “New World Orde” ke fasa terakhir.
Pada masa itulah akan berlakunya Perang Dunia keIII-3 yakni Perang Dunia Terakhir yang amat terdahsyat sekali dalam sejarah kehidupan manusia akhir zaman kini. Kuasa-kuasa kuffar ini akan menyerang negara-negara yang dilihat mencabar kekuasaan mereka dalam melaksanakan rancangan “New World Orde” mereka terutamanya kpd negara Islam Iran, Syria, Pakistan, Turki dan Lubnan. Ada berpendapat juga mengatakan kuasa-kuasa hitam ini juga akan menyerang korea utara dan memusnahkannya untuk melengkapkan lagi rancangan mereka untuk menguasai dunia dan seterusnya menentang negara kuasa besar rusia, china dan india akhir nya.
Dalam tempoh inilah Allah SWT akan mengutus Walinya pemimpin teragung Imam Al Mahdi dgn bala tenteranya akan bakal akhirnya menghancurkan pakatan kuasa-kuasa kuffar ini dengan bantuan Allah SWT dan para malaikat.
Islam akan muncul sebagai kuasa baru dunia. Kuasa-kuasa kuffar ini akan dihancurkan oleh panji-panji Hitam Imam Al Mahdi sehingga mereka menyerah kalah akhirnya tetapi dgn berlaku nya terlalu berjuta-juta nyawa ummah Islam akan syahid dlm peperangan terdasyat ini. Bersama-sama lah kita bersiap sedia- siap siaga dari segi rohani dan jasmani sementara jika dipanjangkan umur insyAllah, berd0'a berkesempatan melalui kedatangan Imam Al-Mahdi, penyelamat kita diakhir zaman ini dengan bermula bencana alam pd thn 1433H/2012 M ini dan kini demi masa, sesungguhnya manusia itu di dalam kerugian kecuali yang beriman beramal s0lleh...
______________________________________________
Qunut Nazilah ini hukumnya sunnat, dilakukan
sesudah ruku’ di raka’at terakhir pada
shalat wajib lima waktu. Laporan penuh
mengenai d0'a Qunut Nazilah, Klik disini

"Ya Allah, sesungguhnya kami meletakkan-Mu di
batang-batang leher musuh-musuh kami
Dan kami berlindung dengan-Mu daripada
kejahatan-kejahatan mereka
Ya Allah, leburkanlah kumpulan-kumpulan
mereka
Pecah belahkan dan kacau bilaukan persatuan
mereka
Goncangkan pendirian mereka
Dan hantarkanlah anjing-anjing Mu ke atas
mereka
Wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa
Wahai Tuhan Yang Maha Penghukum
Wahai Tuhan yang bersifat murka
Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah
Wahai Tuhan yang menurunkan Kitab,
Wahai Tuhan yang mengarakkan awan
Wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera
Al-AHZAB
Kalahkan mereka dan menangkan kami
ke atas mereka".
QUNUT NAZILAH (rumi)
AllahUmma inna naj'aluka fii nuhuuri a'ada'iina, wa na'uzubika min syuruurihim, AllahUmma baddid syamlahum wa farriq jam'ahum, wasyattit kalimatuhum, wazalzil aqdaamahum, wasallit 'alaihim kalban min kilabika, ya qahhaar, ya jabbaar , Ya muntaqimu, Ya Allah, Yaa Allah, Yaaa Allah, Allahumma ya munzilal kitaabi Qur'an, wa ya mujri'yasahaab, wa yaa haazimal AHZAAB ihzimhum wansurna 'alaihim - Termaktub diantara Ayatul-Ayat Perang.
______________________________________________
Semoga kitasekelian semua berada dibawah lindungan payung Islam dan dijalan yang benar serta dalam rahmati lagi diredai Allah SWT. S0lawat dan Salam313.99.33.13.9 !

Wednesday, December 14, 2011

41. Banjir Besar akan berlaku di Kuala Lumpur, Siap-Sedia 1433H-2012M

Sesalaman kekita di Pulau Besar, di Tanah Melaka semasa gerhana bulan purnama terjelas sekali pd malam 15 Muharram itu; Kini pula pada bulan ini persamaan tahun Hijrah bulan Muharram dan Safar; Deruan angin-dingin musim tengkujuh mengakibatkan banjir-banjir kilat akan berlaku lagi di seluruh bandaraya Kuala Lumpur ini sebelum banjir terbesar sekali dalam sejarah terkini sejak 40-41 tahun yakni pada tahun 1971 dahulu, bakal menimpa dengan bala bencana dan mala petaka atas kemarahan dan kemurkaan Allah SWT menjelang tahun 2012 nanti dengan ada nya pula PRU13 menanti, kami di sini berd0'a-d0'a Ya Allahu Ya Rahman Ya Rahim mem0h0n ampuni segala d0sa-d0sa kami dan sekelian umat demi ummah akhir zaman di Tanah Melayu kini, terutama sekali nya kpd penduduk-penduduk insan biasa terutama nya kanak-kanak yang tidak berd0sa dibandar metropolitan Kuala Lumpur ini terLumpur-lumpur lagi sekali lagi... di hindari musibah pendiri panji hitam di ufuk timur ini;

ERA Agong Ke-14 bermula ; Kali Kedua.2 ; Daulat Tuanku : rabu 14.12.11 Utusan Malaysia.

Sultan Kedah Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah kini ada lah sebagai Yang di-Pertuan Agong yang baru ke14. Dahulu baginda YDP Agong pernah menjadi Agong juga pada tahun 1970-1975 yang ke5 dan bersama berkhidmat dengan ayahanda Datuk Seri Najib yakni Tun Abdul Razak yang menjadi PM semasa itu juga...;. Dahulu juga baginda Agong pernah mengalami banjir besar di Kuala Lumpur pada 1971 bersama PM Tun Abdul Razak dan kini bakal juga di alami sekali lagi...; ? dengan anakanda nya pula kini PM juga...; ?

Majlis DiRaja-Raja dalam mesyuarat khasnya berkenaan Adat-Istiadat Kesultanan Melayu bersetuju mengisytihar Sultan Kedah Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah sebagai Yang di-Pertuan Agong yang baru sekali lagi; berkuatkuasa pada 13 Disember 2011 ini. YDP Agong ini juga merupakan julung-julung kali terulung YDP Agong "King" yang tertua di duniya ini. Sumber: Sultan Kedah telah dipilih sekali lagi Yang di-Pertuan Agong Baru Kerajaan Malaysia yang di bawah pemerintahan oleh Sembilan9 Takhta Ketuanan Tanah Melayu ini mengikut perjanjian khusus di bawah negeri-negeri bersekutu DiRaja-Raja Melayu yang telah di persetujui dan di perkenankan bersama di dalam persidangan Watikah Persuratan Wasiat Kesultanan DiRaja-Raja Melayu di Tanah Melayu ini khusus nya sebelum mencapai kemerdekaan Negara pada tahun 1957 lagi.

Daulat Tuanku ; Merafak Sembah Kurnia Kerabat DiRaja Pengisytiharan Seri Paduka Baginda Sempena Pengmasyhuran Adat-Istiadat Melafaz Sumpah Takhta Agong Negara.

Sembah Takzim kami kekita ummah rakyat jelata pada tahun 1433H bersamaan 2011M ini dan 2012M menanti kini...

Wednesday, December 7, 2011

Apa akan berlaku pada tahun 2012,... PRU13 Panji Hitam Ufuk Timur

Salam 11 Muharram 1433 kepada Tuan-tuan Syed dan Syarifah diNusantara ini. Demi s0habat Al Idrus Panji Hitam Ufuk Timur di sini;


Pautan :-
"...setelah lebih memahami apa yang ingin diutarakan, ramai "forumers" forum menyatakan sokongan lalu "respons" jawapan saya: Alhamdulillah kawan-kawan dan s0habat-s0habat313.99.33. InsyaAllah kita dan kekita semua ada semangat demi amanat akhir zaman ini.


Sekarang ini kita sepatut nya cermin akan diri kita dahulu sebelum mengata sesama Islam kerana terlalu ramai sangat lagi umat kita melayu yang tidak mengikuti Islam dan Sunnah nya yakni tidak bers0lat lagi beribadah ie. beradab sopan santun, puasa, berjema'ah surau dan masjid, umn0 dan Pas dll. pula, zikir, s0lawat, dll.; malah murtad, terjerat dengan amalan & ajaran s0ngsang, bermegahan kpd kebendaan, maksiat, hisap dadah, hisappp... dll.; bakal sememangnya menjemput mala petaka-bala bencana dari kemurkaan Allah SWT juga pd tahun 1433?!?. Justru itu mampukah kita yang dikatakan melayuIslam berserta dan berjuang di dalam barisan panji-panji hitam nanti.

Seperti yang saya sudah sebut lebih awal, perang dunia III ketiga akan berlaku dahulu di mana orang Islam disembelih di mana-mana dan kita tidak boleh berbuat apa-apa. Kesengsaraan dan huru-hara yang terjadi akan menyebabkan ramai umat mengalah lagi maut. Maka untuk memasuki barisan panji-panji hitam, bersedialah menghadapi lapar, susah-payah, hilang segala harta-benda, ahli keluarga, seksaan demi seksaan malah bersedialah untuk dibunuh dengan kejam demi terus memegang tali Allah SWT tanpa terpedaya dengan ugutan atau pujuk-rayu Dajjal laknatullah and the "boys and gang"yahudi, US dan sekutu Barat nya juga.

Ini cuma dapat dilakukan jika kita istiqamah lalu berpegang dengan Islam sedalam-dalamnya... Maka mesti ada ilmu Sunnah dan amal Tasawuf supaya yakin segala yang bakal terjadi memang telah ditentukan sejak azali dan kita dapat melalui dalam keadaan syahid - yang menyaksikan. Fahamilah ini sedalam-dalam seupaya... Macam tengok "movie " tayangan pasal perang dunia I dan II, cuma ada "extra"... Kita rasa sakit dan segala macam seksa teramat sangat !.

Kalau "pass part"lulus ini dan masih hidup lagi, insya'Allah boleh di izinkan masuk dalam barisan panji-panji hitam. Allahuakbar 99 !

Untuk ketualanun, pertanyaan saudara mana Pemuda Bani Tamim? Jika yang dimaksudkan adalah seorang "forumer" ahli forum, saya bukan lah orangnya.

Jika Pemuda Bani Tamim yang dimaksudkan ada kena-mengena dengan Ustaz... (m0h0n ma'af ye), lagilah saya tak pegang. Kalau ikutkan nafsu saya yang masih belum suci ini lagi, sesiapa sahaja yang berani buat perisytiharan dirinya sebagai orang paling hadapan pembawa panji-panji hitam, mahu saya tampar saja muka dia. Lepas tu kalau dia nak tampar balik ke, jurus ke, _ ke... Allah SWT sahaja menggerakkan segala sesuatu.

Yang dimaksud Pemuda Bani Tamim ini ada ciri-ciri tertentu. Hendak pendekkan cerita, kita ambil dua, sejarah susur-galur keturunan dan rupa-paras yang kelainan.

Keturunan mesti Ahlul BAiyit, anak cucu Nabi kita SAAW. Kalau ikut pendapat mendalam bapak atas bapak (bapak bin bapak bin bapak...) mesti sampai kepada Sayidina Hassan dan Sayidina Hussen, Kedua-dua khalifah tersebut untuk kita seluruh umat Islam semestinya dari darah-daging Nabi SAAW. Mereka ini yang di kurniakan anugerah dan maunah disebabkan Nabi senantiasa kusyuk walaupun sebelum bers0lat beribadah dll. Tanya lagi s0al lah kepada hati kita sedalam-dalamnya apabila kita dan kekita sudah benar-benar dalam ketaubatan, bermunajat, berisystiqarah dll. selalu, InsyaAllahU d0'a99.

Tentang rupa-paras, saya ambil bab senang lah... Semua nabi-nabi itu "handsome"Nur... Kajilah... Begitu juga para pewaris Nabi, apalagi pemegang panji-panji hitam dari keturunan Sayidina Hassan yang memang diketahui "handsome"Nur nya, malah diriwayat sebagai orang yang rupa-paras paling hampir kepada datuknya Rasulullah SAAW.

Ini "genetic" keturunan terpilih lagi pilihan Allah SWT... Mesti ada ciri-ciri rupa-paras elok Nabi. Ada perawakan tubuh-badan tegap, tegak dan hebat... Dan kalau kita kaji, seorang pemimpin mestilah menjadi contoh kepada semua dengan rupa-paras yang boleh menimbulkan perasaan hormat, kasih-sayang, wibawa... Barulah pengikut "follow " dengan rela dan reda...YA Allah masukkan kami dalam pengertian dan kefahaman ini; Amiiin.

Pendek-kata setakat ...(tidak 'paste') m0h0n ma'af ye... rasanya janganlah kita rasa bagus sangat lagi betul lalu tersenyum simpulan-sipulan se0lah-0lah diri ini tidak langsung berd0sa-d0sa pun, riak dan takbur... sudah berhasrat berniat diri sendiri lagi benar dan betulll lalu bersangka buruk, jari yang tunjuk diri sendiri pula?!... dan ada pula cuba mengakui diri dari Bani Tamim dll.; ... maka jangan lah sekali-sekali buruk sangka pada sesama melayuIslam kita yang terlalu sedikit lagi kecil seperti kecil juga..., sejak bila pula melayu besar..., Pada Allah SWT sahaja yang mengetahui dan melaknati golongan sebegini yang berkehendak untuk bermusuhan sesama insan sehingga kini ".

Mari lah sama-sama mend0'akan lah sesama kita kearah kebaikan dalam ketaubatan selalu demi Islam kita muslimin dan muslimat... Marilah kita dan kekita bersama-sama berd0'a agar persaudaraan ukhuwah silatTulrahim kita dan kekita terus mampat dan mantap ke liang lahad akhir nya . Amin99 dari patek yang hina-dina s0habat dari 'Kemega'. Salam Sesuci, Sesakti dan Sejati.

Sekian sahaja buat pada masa ini s0habat-s0habat, baca di blog saya dengan hati terbuka... InsyaAllah baca pautan ini di...




url : http.// capiloton.blogspot.com


Wallahu’alam bishawab. Wassalamu’alaykum warahmatullahi wabarakatuh.





Posted: 15 June 2006 at 5:22pm dari merahsilu.blogspot.com.




"Assalamualaikum para saudara sekalian.
Untuk renungan bersama... terutamanya, bila dikatakan sabda Nabi mengenai Samudera ini tidak wujud dalam kitab hadis sahih. Sebab itu saya ajak saudara semua berbincang dan memerhati dengan hati dan akal terbuka, insyaAllah.




Tentang sahih tidak sahih..., banyak juga hadis-hadis Nabi termasuk hadis Qudsi yang tidak ada dalam Sahih Bukhari, Muslim, Tirmidzi dan sebagainya muncul pula dalam pengajian tariqat dan kitab-kitab Tasawuf. Saya tidak dapat memberi contoh "off-hand"terbukti, tetapi "confirm" sepasti memang ada. Sebabnya, ada hadis-hadis yang telah digelapkan sepanjang tempoh pemerintahan Bani Umaiyah selama hampir 100 tahun dan Bani Abbasiyah pula selama hampir 500 tahun atas sebab-sebab tertentu tetapi terus dipegang oleh golongan tertentu terutama ahli Sufi yang menyanjung tinggi kaum kerabat Rasulullah SAAW.





Proses pengumpulan hadis secara rasmi dimulakan semasa zaman pemerintahan Khalifah Umar Ibnu Aziz, lebih 80 tahun selepas Nabi Wafat. Kitab-kitab Sahih pula wujud sekitar 120 kemudian dengan mazhab-mazab berjumlah 4 sahaja yang telah dipersetujui tanpa kerelaan dan keredaan guru kpd semua mazhab-mazhab ini, yakni ulama terunggul lagi terulung Imam Besar Sayyidi Ja'afarish Al Siddiq as Ahlul Baiyiti R0sul yang masih AllahU terpelihara. Maka logiklah jika ada hadis-hadis yang hilang.



Perhatikan dalam bab ilmu Sahih Bukhari dan Muslim, ada tersebut Abu Hurairah berkata dia ada menyimpan 2dua karung hadis, satu disiarkan kepada umum, satu tidak. Kerana katanya, jika disiarkan satu karung lagi nescaya lehernya akan dipancung. Kebetulan dia juga hidup semasa zaman pemerintahan Muawiyah bin Abu Sufyan dan anaknya Yazid, orang-orang yang diketahui sememang "anti" pada Ahlul Baiyit. Pada zaman itu, sesiapa yang memperbesarkan kelebihan Bani Umaiyah boleh mendapat pelbagai ganjaran sedangkan sesiapa yang menceritakan apa-apa kelebihan anak cucu Nabi boleh disiksa malah dipenjarakan, diracun dan dibunuh!. Mengapa dan Kenapa?!?





Untuk kefahaman lanjut, elok kaji apa yang berlaku setelah Perang Siffin, pertembungan antara golongan yang menyokong Sayidina A'li dengan penyokong Muawiyah; Perang Jamal pula?. M0h0n petunjuk Ya Allah akan apa berlaku seterusnya setelah Sayidina Hassan mati diracun dan Sayidina Hussein pula serta hampir keseluruhan kaum kerabat baginda terbunuh di Karbala !. Jangan anggap lah ini semua perspektif Syiah dan mazhab Maliki sahaja. Sila lah berfikiran terbuka lalu mem0h0n kpd pencinta Allah dan kekasih Allah SWT kita semua kekita jua... Kami mem0h0n selalu tanpa berputus-asa sehingga ketiang lahad nanti.





Apapun, jika sabda Nabi mengenai negeri Samudera itu tidak dapat dibuktikan kesahihannya, persoalan seterusnya kenapa ia boleh muncul dalam Hikayat Raja-Raja Pasai dan Sulalatus Salatin? Kedua-dua ini adalah kitab besar sejarah orang Melayu, bukan kitab sebarangan dan sembarangan kekal hingga kini tanpa di ubah-ubah langsung dari yang asli (ujian karbon pihak arkeoloji/ artifak muzium) tidak mcm kitab-kitab kini masih di ubah-sesuai-semasa iaitu nasrani, yahudi, hindu dan tokong patung berhala setan syaitan bodoh tohlol takda akal langsung 0tak b0tak !. Belajar lah dan tanyakan dari yang telah diberi hidayah petunjuk seperti Ustaz Dr. Mohd. Ridhuan Tee Abdullah, dll. muallaf lain kita yang mengkaji lagi menyelidiki semua kitab-kitab kuffar dahulu di sini.





Saya percaya ada rahsia & r0hsia besar di sebalik ini - anak zuriat tertentu yang ditinggalkan di bumi Serambi Mekah yang akan bersambungan terus sehingga ke akhir zaman, sehingga kemunculan panji-panji hitam dari Timur/ Ufuk Timur? di benua Parsi sehingga ke Tanah Melayu-ketuananMelayuIslam "Tanahair Tanah Tumpah Darah" ini. Takbir! InsyaAllah99... Imam Mahdi - Muhammad Al Kubr0...";
Wallahu’alam bishawab. Wassalamu’alaykum
warahmatullahi wabarakatuh.

Monday, December 5, 2011

Salam dan S0lawat Al Asyur0 bulan Muharram 1433

Maka berpuasa lah kita jika tiada aral melintang hawa & nafsu hari ini 5 disember 2011 bersamaan 9 Muharram1433 kini; Puasa Sunnah Isnin dan persamaan 9 Muharram pula, hari selasa ini 10 Muharram Al Asyur0 memperingati yang dicintai lagi disayangi 0leh Baginda Rasullullah SAAW, lalu berlaku sejarah lagi peristiwa hitam Islam kesyahidan di Kerbala ke atas keluarga-keluarga Rasullullah Ahlul Baiyiti R0sul, di Parsi ketika itu. Hari rabu 11 Muharram berikutnya adalah berita hitam Islam tersangat menyayat hati yang di terima oleh seluruh pelusuk arab jazeerah Islam berpenduduk, saudara-mara, kaum kerabat keluarga pencinta lagi penyayang kepada Baginda Rasullullah SAAW... S0lawat!

Pada bulan Muharram 1433 ini juga akan gerhana bulan bakal berlaku pada hari sabtu malam ahad sempena bulan mengambang 15 Muharram 1433 Hijrah pula; dengan penuh makna dan maksud kepada kekita di seluruh tapak maqam dan makam keramah dan keramat yang diizinkan Allah SWT akan d0'a Wali-wali, pernah mengering-kontangkan seluruh negeri melaka pada masa dahulu. Sememang malapetaka kemarau yang tersangat kering-kontang!

Sebelum peristiwa hitam ini berlaku pada awal tahun 1991 patek telah ke sana beruzlah di Pulau Besar, bersama pula jema'ah kual0 dan kuale dengan Tok Guru-guru P0nd0k Lenggeng dan Lengg0ng ; dan pada hari akhir nya beribadat kami semua dan Tuan Imam Megat Abdul Rauf pun hadir juga di Madrasah lama pusaka di situ... Al Fatihah . Zikirullah99

Selawat ke atas Rasullullah SAAW merupakan suatu amalan yang disyariatkan oleh Islam.

Firman Allah SWT yang bermaksud: “Sesungguhnya Allah dan malaikat-malaikat-Nya bershalawat untuk Nabi. Hai orang-orang yang beriman, berselawatlah kamu untuk Nabi dan ucapkanlah salam penghormatan kepadanya”. [Surah Al-Ahzab: 56]



Manakala di dalam hadith-hadith Rasullullah SAAW terdapat banyak arahan dan kelebihan-kelebihan yang dinyatakan berkenaan dengan selawat ke atas baginda SAAW, antaranya :-





  1. Sabda Rasullullah SAAW yang bermaksud: “Barangsesiapa yang berselawat ke atasku dengan sekali selawat nescaya Allah (s.w.t) akan berselawat ke atasnya sepuluh kali”. [Hadith riwayat Imam Muslim daripada Abdullah bin Amru bin Al-‘Ass r.a]


  2. Sabda Rasullullah juga yang bermaksud: “Sesungguhnya manusia yang paling utama denganku pada hari kiamat ialah yang paling banyak berselawat ke atasku”. [Hadith riwayat Imam Tirmizi daripada Abdullah bin Mas’ud r.a]


  3. Sabda Rasullullah adapun yang bermaksud: “Barangsesiapa yang berselawat ke atasku sekali nescaya Allah akan berselawat ke atasnya sepuluh kali”. [Hadith riwayat Imam Muslim daripada Abu Hurairah r.a]



    "jika kita kaji teks hadis panji hitam dari timur, ada teks yang berbunyi : " maka datang lah kpd mereka (panji hitam) walau merangkak ke atas 'SALJI' ". menunjukkan & membuktikan golongan Panji Hitam tidak akan muncul di Tanah Melayu ini, tetapi mungkin di negeri yg bermusim salji. kemungkinan iran, afghanistan, chechen, cina, jepun @ korea utara ? siapa tahu?. Sebab ramai kaum yang "berpotensi" bersangkutan. Islam melayu abad ke21 sudah macam Islam arab & sepanyol dahulu. Sudah merosot sebab kemewahan duniya dan kebendaan lagi kemaksiatan pula. Hanya mereka yang "struggle" & mujahadah shj lah yang akan bangkit menentang kezaliman di seluruh dunia yaitu PANJI HITAM yg diramalkan & dijanjikan itu.

    1Satu perkara yang jelas ialah mereka ini penyokong ahlulbayit.

    bani tamim kini telah bangkit dlm arena da'wah & islah.

    hanya menunggu PANJI HITAM muncul dlm arena siyasah & jihad.

    lalu hanya seorang lelaki dari ahlulbayit yg dijanjikan itu shj lah yg akan menyatukan urusan DA"WAH, JIHAD & SIYASAH ISLAM sekaligus menyatukan ummat Islam kita di sini!

    "RAGE AGAINST THE" ZALIM !

    Wallahu’alam bishawab. Wassalamu’alaykum warahmatullahi wabarakatuh.





    Petikan dari karimon.wordpress.com




    "Assalamualaikum wrtbh sekelian semua, Salam persaudaran ummah walaupun berlainan jalan Tarekat dan Tasawuf dll. Ini adalah salah satu "entri" yang saya minat. Walaupun saya juga keturunan nabi, tetapi cuma nabi Adam as sajalah. Saya minat kerana isu hadis “Islam bangkit dari Timur”. Walaupun ada kritikan dari pihak “Salafi Wahhabi” mengatakan hadis ini palsu ya, namun saya fikir matan hadis ini tetap sahih. Terutamanya berkaitan Imam Mahdi yang dihadiskan berketurunan Al-Hasani, kehilangan jejak keturunan Al-Hasani, kerana mereka kebanyakan nya suka membuang gelaran atau tanda-tanda keturunan mereka, kini paling terawal ramai yang berhijrah dan bersembunyi di Nusantara ini selain nya dari Al-Husyani.


    Renungan dari 'Blog' yang sama:-


    Walaikum musalam, pada saya pula, saya berpendapat yang menolong Syaidina Husin ra itu ialah S0habat bernama Ali Hanafiah. Syaidina Hasan ra , adalah orang nya tersangat lembut, hampir seluruh tabiat nya mengikuti keseluruhan Baginda Rasullullah SAAW …mana mungkin hendak berperang yang begitu hebat !!!.Walau pun Rasullullah SAAW banyak memimpin peperangan, tetapi jauh dan TIDAK SEKALI PUN BELIAU MEMBUNoH MUSoH NYA !!!. Begitu juga Syaidina Hasan ra... .Selebih nya kita berserah pada Allah SWT sebab saya tidak dapat lagi 'shahih' mengenai nya.


    Saya juga ada membaca blog "mistisfiles", yang berusaha menjawab persoalan kenapa pihak yahudi Illuminati Antarabangsa bersungguh sungguh membina pengkalan risikan di singapura-pura PAP & DAP, padahal mereka tidak pernah ada pengkalan risikan dimana-mana pun dibahagian dunia ini (berlawanan dgn USAmerika yang mempunyai pengkalan risikan berterabur seluruh dunia). Pihak "mistisfiles" berhujah bahawa orang Melayu adalah keturunan puak yahudi yang hilang, dan Melayu jugalah yang akan bangkit sebagai tentera hadapan Imam Mahdi untuk membunuh kaum yahudi di singapura-pura dan pulau pinang/israel (sebab yahudi secara beransur-ansur dikumpulkan oleh Allah SWT di israel), sebelum kiamat kelak. ...hanya Allah SWT yang maha mengetahui akan segala sesuatu sehingga kiamat nanti !...


    Jika diperhatikan, kita orang Melayu adalah penganut Mazhab Ahlul Baiyit yang sebenar secara tidak langsung bersangkutan mazhab syafie, dan kemungkinan ada unsur-unsur nya mazhab maliki /Syiah juga. Ini kerana semakin ramai orang Melayu berminat dengan tasawuf dan tareqat, malah ada yang menjadi ahli tareqat, sejak serangan bertali arus daripada pihak-pihak Salafi Wahhabi terhadap tasawuf@tareqat ini.


    Pengasas-pengasas tasawuf@tareqat ini hampir semuanya adalah Ahlul Baiyit, jika tidak semuanya sekalipun, mereka yang bukan Ahlul Baiyit, ada juga mencapainya secara martabat Iman, seperti sabda Rasulullah saw “Sesungguhnya Salman dari kami, pend0k0ng s0k0ngan Ahlul Baiyiti”. Salman al-Farisi ra ini adalah pemegang salasilah Tareqat Naqshabandi sehingga akhirnya tareqat Naqshabandi ini pun bolehlah dikatakan tareqat Ahlul Baiyit juga. Ini termasuk dari Bilal Bin Rabah dll. s0habat...;


    Apabila Salafi Wahhabi berjaya merampas Hijaz dan mendirikan kerajaan Arab Saudi, maka tareqat -tareqat sufi ini diharamkan. Ramai Syeikh-Syeikh Sufi ini, termasuk keturunan Ahlul Baiyit, lari berhijrah dan bersembunyi di Alam Melayu ini. Kemunculan faham Wahhabi pula sebagai faktor penguat, kerana sudah ramai orang-orang Melayu pandai mengkritik dan menghujah fahaman Wahhabi. Jadi tidaklah aneh, jika bangsa Melayu yang dianggap pemalas, suka berhasad dengki, suka meniru budaya Barat ini, rupa-rupanya mampu memaksa yahudi Illuminati Antarabangsa mendirikan pengkalan risikan di singapura!. Ini kenyataan!


    Seperti kata Syeikh Hang Tuah (sebab saya menganggapnya sebagai Syeikh Tareqat Qadiriyyah), “tak kan Melayu hilang didunia”. Hendak hilang macam mana?, Melayu bukan bermakna bangsa semata mata. Masuk Islam bermakna masuk melayuIslam. Selagi Islam terpelihara sehingga kiamat, selagi itulah Melayu tidak hilang. Bangsa cina yang di"provok" yahudi Illuminati Antarabangsa sudah cuba merampas malaysia dari tangan Melayu pada 13 Mei 1969 dahulu, tetapi kena kejar dengan “ilmu parang terbang” orang melayuIslam pula! Takbir99!




    pandangan dari "blog" yang sama



    "Jika kita lihat Nasab keturunan Ulama Besar Jambi dan Tuan Besar yakni Pembesar Palembang, Nasab nya bersambung ke Syeikh Al Ariffin Sayyid Ismail Al Jilani. Makam Sayyid ini berada di Pulau Besar, Melaka.



    "Kita" rumpun sama di seberang Selat melaka amat sangat hormati Nasab Ulama-ulama mereka, bertambah pula jika mereka tahu, Nasab Sayyid mereka adalah Titisan Darah Syeikh Abdul Qadir Al Jilani dan dari Nasab Rasulullah SAAW. Sangat berbeza dengan kita di Tanah Melayu… sudah lah kita TIDAK PERCAYA, malah di kutuk dan di hina pula !!!. Telah TERTULIS TERANG dan NYATA, kelebihan Ahli Baiyit jika mereka Pejuang atau Pengembang (Ulama) Islam. Generasi sekarang sudah jauh berbeza dari Generasi dahulu, Mereka LUPA, jika tidak ada atau Keturunan ini berdakwah ke Tanah Nusantara ini,.kita tidak tahu APALAH-APAKAH ANUTAN KITA ?!?.


    Datuk-Nenek kita telah lama berdakwah dari Tanah Arab, meninggalkan kemewahan hidup,… Isteri yang Rupawan, Pangkat, Bangsawan dan Harta yang Banyak HANYA UNTUK MENUNAI KAN SURUHAN DATUK MEREKA…Rasullullah SAAW…. dengan hanya berpandu kan Firman Allah SWT…yang berbunyi “Sampaikan walau pun SATU AYAT” .Mereka mengadaikan segala nya malah, Menyerahkan NYAWA MEREKA UNTUK JIHAD FISABILILLAH !!!. Bukan untuk kita puja mereka, TETAPI berterima kasih dan bersyukur kepada Allah SWT kerana mereka lah “Tangan Allah” dan “Rijal Tullah” kita pada akhir zaman kini.



    Jutaan Terimakasih & Salam silaTurahimkekita Ukhuwah kini dan selama nya.313.99.33.13.9 dari kami yang masih tidak terlepas dari berd0sa-d0sa, cabaran dan dugaan seharian kini... Ma'af Zahir Batin.




Saturday, December 3, 2011

40. Kesinambungan dari catatan No.28 Panji Hitam Ufuk Timur


Dari pautan blog-blog 'terengganu' panji hitam/timur/ufuktimur/benuaterengganu; dll.

"...saudara, saya juga berminat dalam pengkajian ini dan amat tertarik dgn usaha yang telah dilakukan oleh Syarif Muhammad Al-Baghdadi dengan salasilah keturunan beliau, sehingga kini apa yang telah saya dapati info. mengenai Syarif Muhammad ini, baginda merupakan orang yang telah di sebut sebagaimana yang terdapat di dalam hadis Baginda Rasulullah SAAW di dalam kitab lama melayu 'Sulalatus Salatin'..." melayuIslam kita dan kekitaABR -

"Sepeninggal aku telah wafat kelak akan muncul sebuah negeri di bawah angin, Samudera namanya.
Apabila terdengar kamu nama negeri itu, maka suruhlah sebuah bahtera untuk membawa perkakas dan alat kerajaan ke negeri itu,
serta kamu Islamkan sekalian isi negeri itu, serta ajar mereka mengucap dua kalimah syahadah".

Menjelang sudah kini 1433H kepada 2012M menanti, dengan ketentuan suatu ‘alamat’ dari Allah Yang Maha Agung Kuasa Nya kepada manusia akan kebangkitan Islam akhir zaman di sini jua. Akan tetapi amat sedikit pilihan Nya sahaja mereka yang memahami akan amanat dan amanah ini.

" Perkembangan agama Islam kesetiap pelusuk benua sehingga dibenua China dan akhirnya kekal kepada bangsa Melayu di Ufuk Timur ini disebabkan oleh Waliyullah Ulama Sayidi Imam Al Ariffin Ismail di Pulau Besar, Melaka dan Rijalul Ghaibi Dat0' Hulubalang Panglima Besar Laksamana Hang Tuah berkata ‘Takkan melayu'Islam' hilang di duniya sini...’.
Maka lebih kurang 700 tahun yang lalu, Islam telah datang ke rantau sebelah sini sebagaimana tercatat di Batu Bersurat yang dijumpai di Kuala Berang, TerengganuDI. Di Batu itu tertulis:

...Tuhan mendudukkan tamra (piagam) ini di benua Terengganu adi pertama ada…

"Sheikh Syarif Muhammad Al-Baghdadi, ahlul bayit R0sul, adalah penulis Batu Bersurat ini telah meletakkan piagam atau suatu cap mohor bahawa Islam akhir zaman akan bermula di bumi TerengganuDI ini juga, selain dari benua Arab Parsi. Negeri Terengganu Darul Iman dari sebuah negeri yang kecil dengan pegangan ketauhidan dan keIslamannya telah berkembang menjadi sebuah ‘benua’ sebagaimana yang tertulis di Batu tersebut. Negeri berpanji hitam inilah sebagai penggerak akan kebangkitan Islam di akhir zaman. Adanya sabda Rasullulah: Akan datang Panji-panji Hitam dari Ufuk Timur... dari Timur Arab adalah Parsi manakala di Ufuk Timur pula adalah di Negeri ini". REF/Rujukan : adalah berkemungkinan pengajian hadis ini adalah hadis Mauquf, Muttasil, Mahfuz dan Jaiyid dari penyelidikan sarjana-sarjana ilmiah bertahun-tahun akan kitab-kitab sejarah melayuIslam lama selama di UIAM, UNiZA, UKM, UPM, UiTM dan UM; sehingga kini...


Dari Hulu Terengganu ahlul baiyit Waliyullah Sheikh Syarif Muhammad Al-Baghdadi telah menyusur turun beberapa ahlul bayit terdahulu seperti Tok Pauh di Kg Pauh, Kuala Berang kemudian menuju ke Kuala Terengganu menurunkan ahlul bayit Tok Ku Pulau Manis dan Tok Ku Paloh. Susur galur keturunannyalah yang akan mengibarkan panji-panji hitam kebangkitan Islam akan datang ini pada tahun 1433Hijrah kekita kini...;


Ternyata Syarif Muhammad Al-Baghdadi dipercayai penulis Batu Bersurat dengan jelas telah meramalkan akan kebangkitan Islam akan datang ini. Makam ahlul baiyit R0sul pertama yang dapat dikesan dipercayai Makam Syarif Muhammad Al-Baghdadi yang terletak di Kg Jenagor, Kuala Berang, Hulu Terengganu. Keluarga ahlul baiyit ini turun takhta di Baghdad, Parsi ketika itu, kerana mengambil jalan wara’ sufi alam akhirah nanti. Suatu kenyataan yang jelas, terukir di Batu itu bahawa kesinambungan amalan warisan Rasulullah SAAW itu telah bersambung di rantau sebelah sini setelah sekian lama bertapak di bumi Arab dahulu.

Allah SWT tidak akan memperlihatkan kalimah ini melainkan disitu ada satu pernyataan besar yang hendak disampaikan kepada bangsa Melayu kita iaitu Islam itu adalah tinggi dan tiada sesuatu pun yang dapat mengatasinya di sini. Akan tetapi juga terlalu amat sedikit melayuIslam kini yang membongkar lalu memahaminya.

Maka demikian lah makna tersuraT tersiraT tertuliS kalimah Allah SWT ini muncul di segenap pelusuk Tanah melayuIslam ini, baik di Pantai Barat maupun di Timur. Sudah tentu ianya dari Yang Maha Agung Kuasa lagi Esa untuk di sampaikan kepada umat bangsa kita keseluruhannya kini.

Dari penulisan kitab lama beratus tahun kita 'Sulalatus Salatin' : "Adalah kerana dalam negeri itu kelak banyak orang yang akan jadi nya Wali Allah,; tetapi semasa kamu hendak pergi ke negeri itu, hendaklah kamu singgahi mengambil seorang fakir di negeri Mengiri ' bani Jawi', lalu bawalah fakir itu bersama-sama mu..." .

" Hal ini terjadi ketika di zaman Khalifah Umar Ibnu Abdul Aziz dan pada masa itu juga Tanah Melayu ini di diami oleh kerajaan Sri Wijaya dan Raja nya meminta agar mereka menghantar satu utusan kepada Khalifah Umar lalu menyatakan pada mereka agar di hantar satu rombongan untuk meng'Islam'kan rakyat masyarakat di sini pada zaman Khalifah tersebut..."

"...Sehinggalah teringatkan akan sabda Baginda Rasulullah SAAW itu ; maka Khalifah Umar pun menghantar rombongan ini yang di nakhodai oleh Nakhoda Laksamana Syarif Sayyidi Ismail lalu singgahlah ia ke negeri Baghdad dan membawa Syarif Muhammad bersama-samanya sehingga mereka dapat mengislamkan Merah Silu yang kemudiannya namanya menjadi Sultan Malikul Soleh..." - Pautan dari Blog-blog 'Panji Hitam/Ufuk Timur'; terutamanya dari catitan ' Capiloton.blogspot.com'.
Wallahu’alam bishawab. Wassalamu’alaykum warahmatullahi wabarakatuh.
Salam Al Asyur0 9,10,11 Muharram 1433 ini. D0'a313.99.33.13.9 Pulau Besar Melaka Keramah-keramat keturunan susur galur R0sul SAAW. S0lawat!

39. Nukilan Ibnu Aziz tahun 2012 Pendiri Panji Pancang Pedang

Intro. Projek 2012 : Ramalan semakin ada kebenaran nya! Perang Dunia Terakhir WWIII yakni Nuklear semakin menjadi kenyataan!
Author: Ibnu Aziz

Nukilan Seorang Pejuang dari Blog :- dream-of-syuhada.blogspot.com
"Ya Allah ya AllahU ya hu Rabbi, terima lah taubat kami kini jika peperangan terakhir dunia langsung akan terjadi sekian hari meskipun kami dahulu langsung akan kiamat diri..."

"Sesungguhnya Allah telah membeli dari orang-orang mukmin diri dan harta mereka dengan memberikan surga untuk mereka. Mereka berperang pada jalan Allah; lalu mereka membunuh atau terbunuh. (Itu telah menjadi) janji yang benar dari Allah di dalam Taurat, Injil dan Al Quran. Dan siapakah yang lebih menepati janjinya (selain) daripada Allah? Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan itulah kemenangan yang besar."(at-Taubah:111)


“ They say if the Third World War is fought with nuclear weapons, the fourth will be fought with bows and arrows. ”—Lord Louis Mountbatten

“ I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones. ”—Albert Einstein


These few days left for Age of Transition to begin! Prepare For The Worst
– Plan For The Best! For more Articles and updates on Project 2012,
browse this tag.
There are prophecies and oracles from around the world that all seem to point to the year 2012 or December 21, 2012 as New World Age or New World Order ( The world is not going to end but millions/billions of people could die in the process of New Age Transition).
The ancient Mayan Calendar, the medieval predictions of Merlin, Nostrademus, the Book of Revelation and the Chinese oracle of the I Ching all point to this specific date as the end of civilization esp. the year of the Warlord Dragon this Chinese New Year 2012!.

A new technology called “The Web-Bot Project” makes massive scans
of the internet as a means of forecasting the future… and has turned
up the same dreaded date: 2012 !.
Skeptics point to a long history of “Failed Doomsdays”, but many oracles
of doomdays throughout history have a disturbingly accurate track
record. Prophesies from many traditions from all over the world over
speak of a great transformative shift that is happening in the years around
still 2012 (1433 Hijrah).

The Mayan calendar esp. have comes to a close on December 21st 2012.
The Q’Ero Shamans of Peru speak of this same timeframe in their prophecy called Pacha Kuti which is the time in which they say that the luminous Ones will return and the world will be turned right side up again !?. The infamous Nostrademus reaching the enlightment /spiritually the year 1511? Hence he started reading/learnt and writing from then on ;... While the Muslims esp. Ulama of Salaf & kasyaf, Malay Nusantara, Persians, Ahl Byt Rasul, Paranormals & INdigo Muslims, Hindus, Buddhists, Cherokee, Maori, Jews, Christians and many others have ancient prophesies that speak to the nature of this very crucial and amazing moment in time. We are documenting much of this traditional knowledge and more in this research project.
Many analysts and experts are now saying that something BIG thing is coming…
Greatest Depression, rising tensions in Middle East (Israel, Egypt, Iran, Lebanon, Syria, Palestine, Yemen, etc….) and South Asia (India –Pakistan);
Meanwhile the Russian is secretly getting stronger and making
super ultra-strategic moves, whereas China (incld. North Korea) silently emerging as a serious threat to the West Super Powers.. all fully prepared and loaded with Nukes for a possible Space Hi-Tech War! Ready to take avenges (cold wars and WW2).

The World War 2 ended by the Atomic (basic Nuclear) explosions
( Hiroshima and Nagasaki in Japan ) and now experts predicting
that the WW3 (The Greatest & Final War) will start by a Nuclear
attack on Israel, Iran or Pakistan… near 2012 that will transit this
Age/Civilization into the New World Age of 2012!

WE,The majority of world’s population is not involved in politics...
they are simple, innocent and common people.. this is not the
matter of any country, any nation or any religion now…
not any more! If this happens, each and every being on this
earth will be affected!

Pak Alert has launched “Project 2012″ to research this topic and investigate the facts in the light of current global geo-political developments , astrology readings and sacred prophecies about End of days/ Age transitions and try to authenticate the possibility of a Nuclear War/ Armageddon year in 2012.

Does the world have a couple billion fully stocked shelters to help human survive nearby nuclear blasts and protect against radiation for months or years, and to feed this people for years too, after the war A Nuclear War aftermath??!
(NEW: Please see Bunker videos )
Considering the VERY LIMITED time left, we are also researching to understand how we can practically and quickly create low cost nuclear protection bunkers for civilians, preserve and store seeds, dry food, gold/silver ( start buying gold/silver now !) and all other pertaining factors to and for survival after Nuclear Armageddon !. If not lets us all pray! DO'a is our secret lahir & bathin.

Our objective is to educate people about what devastation a Nuclear
War could bring and how we can help each other to save ourselves
from a possible nuclear attack and holocaust!

…this is not just about 2012 prophecies ... but this makes perfect
sense in the presence of thousands of nuclear warheads and other
modern Hi-Tech warfare weapons around the globe wholly for the
purpose of Mass Genocide and Earth Destruction!
We will start publishing our research reports soon esp. the USA and the West now are having heavy turbulances on their economies. We all should gear up now and start thinking about our survival! There is no harm in keeping this thought in mind, live normal life but plan future smartly!
We sincerely hope that WE ARE WRONG!? Takbir kekita!

Penulisan terbaru ini dari pihak yang prihatin mengenai hal
ehwal semasa pergolakkan dunia kini di penghujung tahun 2011
dengan kesungguhan sekutu barat bersama Israel dan USA
untuk menyerang negara Iran agar terlaksana akhir nya... bila? 2012...

Friday, December 2, 2011

38.Semb0yan Perang 1433/2012

Juma'at 02.12.2011M 6.1.1433Hijrah

Semboyan Perang !? Tajuk Utama diakhbar Utusan Malaysia bertarikh 02.12.2011.

Ucapan PM telah membayangkan PRU13 makin hampir dengan nada pepahang nya "...Ayuh, rapatkan saf, nyalakan jamung, gigitlah kuat-kuat perjuangan ini dengan geraham kita. Palulah genderang perang, palulah ia tabuh-tabuhan dan tiupkanlah semboyan. Masanya sudah hampir, waktunya sudah tiba..."

Kami dari pihak terpilih bukan langsung pilihan rijalul ghaib melayuIslam di bawah pimpinan Ketua Hulubalang Tanah Melayu kita kini yakni Dato' Laksamana Hang Tuah yang pertama, kedua Dato' Bahaman, ketiga Dato' Panglima Hitam, keempat Tuan Guru Adi Putra dan kelima Pangeran Adi Yawarman telah menzahirkan diri menghadap Tuan Wali Syiekh Sayyidi T0kku Pal0h di makam tapak batu bersurat Panji Hitam Ufuk Timur, Negeri Terengganu Darul Iman demi maruah agama kekita untuk persediaan siap siaga bencana alam iaitu banjir terbesar sekali pada tahun 2012 nanti-menanti, setelah peristiwa hitam 13Mei 1969 dan pengisytiharan bersejarah yakni Hulubalang Mat Kilau pada tahun 1969 juga.

Negeri Pahang Darul Makmur di bukit Padang Lalang kini, pada malam Juma'at tadi kekita telah berkumpul dari setiap pelus0k negeri berjema'ah silaTulrahim bers0lat, bertaubat, berzikir lalu beramal amalan lahir dan batin menyahut "Semb0yan Perang" yang bakal menanti ketentuan dari Illahi jua pada tahun 1433H / 2012M menanti kini selepas PRU13 ini; Maka dengan ini Perjanjian 'RAHMANajib' berakhBoldir di sini, di negeri kelahiran 2 Dua Perdana Menteri... ke2 keDua PM ayahanda dan anakanda Satu putaran yang sangat bererti- Satu putaran kepada kesempatan sekali lagi juga Sultan dan Yang DiPertuan Agung dari Negeri Kedah DA dengan bendera Merah yang sangat mengerti makna sejarah lama melayuIslam kiasan ini.

Dengan ini kebawah Duli Daulat Tuan.ku Panji Hitam Ufuk Timur dengan Bendera Hitam berkibar di Gunung Tebu dan di Batu Mat(Muhammad) Hasan dan Husen; telah berkumpul pula Hulubalang-hulubalang pejuang fsbljhd keturunan beliau dari Sayyidi Imam Syed Abdul Rahman atau lebih di kenali dgn nama masyur nya T0kku Paloh. Kini kekita menunggu masa dan ketika dalam suasana musim tenkujuh7 dengan hujan ribut yang luarbiasa ini dan akan datang lagi pada tahun 2012 nanti, akibat d0sa-d0sa besar dalam kejahatan, kelailaian, kealpaan lagi kemaksiatan berleluasa gila sekarang ini daripada perbuatan penduduk-penduduk kafirun kebanyakkan dibandar-bandar utama terutama nya kini; dan melayu dengan melayuIslam apa lah lagi... maka dengan ini tammat nya pilihan KDYMM SPD YDP Agong ke13 Sultan Mizan Zainal Abidin, Negeri Terengganu Darul Iman (teringat 'survival' Syd Zainal Abidin semasa peristiwa hitam di Kerbala...) nanti...
Sultan Negeri Kedah Darul Aman kembali sekali lagi mencemar duli daulat terakhir melayu dan melayuIslam ini... Yang DiPertuan Ag0ng ke14.41.44



Ingatlah akan sejarah hitam yang telah menimpa diri kita dahulu pada tahun 1511-2011; 500 Lima ratus tahun sudah berlalu peristiwa berdarah Tanah Melayu di serang feringgi kafirun. Maka genaplah 500+1=50
1 tahun iaitu lima ratus Satu tahun Satu putaran sudah berakhir kini dan sejarah akan mencatat semula peristiwa hitam lagi pada tahun 2012 mendatang dan menjelang meniti menanti.

Di bawah ini adalah coretan dari rakan blog 'members/friends'; petikan bertarikh 14 Mac 2011 di laman:- HulubalangRajaWali blogspot.com.

APABILA BUNYI PALUAN TABOH DILANGIT DAN DIBUMI BERSATU ....

Dan apabila taboh diatas dipalu bunyinya membelah langit,


Dan apabila taboh dibawah dipalu bunyinya menggegar bumi,




Maka terjagalah Hulubalang Hulubalang yang sedang tidur dari tapanya di seluruh pelusok alam ini,



Dengan melaung satu suara, satu seruan, satu kata kalimah yang berbunyi,




La ilaha illAllah (لا إله إلا الله) sehingga terbelah langit,
Muhammad da Rasulu-llah (محمد رسول الله) sehingga menggegar bumi,


Di sini adalah berita muktahir dari Tok Guru Syifa' Syiekh Gunung Sakti dan Tuan Guru Kiyai-kiyahi dari perguruan Paluan Gendang-Gandang Sandang-Sendeng Semantan di Negeri PahangDM yang telah mengulas mengenai erti ucapan dasar PM yang disebalik takdir Ya Illahi tersuraT dan tersiraT kepada kekita sini di Kota Ken0ng kini; dan mereka-reka pada persidangan UMNO 2011, semalam di PWTC. Siap Siaga Sunan313.99.33.13.9Salam Seletus Semboyan.

Monday, March 21, 2011

37. Dunia arabIslam kini menjadi mangsa perubahan pertaruhan akhirzaman
Penulisan ini adalah sekadar renungan bersama mengenai cecair emas hitam minyak dan gas nya yang tersungguh bernilai lagi berharga kepada kuffar barat zi0nis yahudi amerika syarikatUSA dan sekutu nya kuffar NATOeropah.
:- Forum, mukasurat 12, Utusan MalayUsia; 21 Mac 2011.

...dan ingatlah, pada hari Juma'at gempa bumi besar telah mengegarkan negara jepun setelah sekian lama, meskipun pada masa yang sama negara-negara ala Islam arab masih dalam perg0lakan dan perhit0ngan kepeminpinan negara mereka sehingga seluruh kuffar zionis USA & sekutu NATO melancarkan serangan dan pencer0b0han ke atas negara Libya yakni lanjutan fasa-fasa pelancaran masterplan misi & visi penjajahan seluruh seanter0 dunia' the New W0rld 0rde' mereka.

Serangan peperangan dan pencer0b0han yang direstui PBB adalah tajaan zionis juga, sejak dahulu kala lagi dunia barat adalah semata-mata bertujuan untuk m0n0poli bekalan minyak dan gas dunia arab sepertimana kecurian besar bekalan minyak paip bawah tanah di Iraq oleh USAKuwait dahulu. Ia nya mengakibatkan sadam hussein begitu marah laksana setan laknatullah terpaksa menyerang USAkuwait dan akhirnya juga dengan sepantas kilat USA & NATO telah menyerang menghancurkan negara Iraq itu. Begitu juga nasib mangsa seterus nya negara Afghanistan dan kini Libya dan akan datang berkemungkinan negara Iran pula; adalah di antara pembekal pengeluaran bekalan minyak dan gas yang terbesar dunia.

Propaganda Osama ben laden, rejim muammar gaddafi dan sadam hussein telah menyebabkan ribuan malah jutaan rakyat arabIslam seluruh nya terk0rban lagi tercedera berat dan ringan menjadi mangsa persenjataan tercanggih pihak dunia barat kuffar USA & NATO sehingga kini.

Baca lah penulisan daripada Tuan Syed Abdullah Ibni Syed Osman Al- Jamalullail; beliau adalah YDP Persatuan Al Jamalullai Negeri Perak Darul Ridzuan.


Atas demi kedaulatan Darul Ridzuan negeri, demi kedaulatan Islam dan Tanahair ufuk timur ini serta demi dari Hadramaut dahulu kala nya yakni mubaligh keluarga ketuanan ahlul baiyiti r0sul- Syed Al Saghof, Al Idrus dan Al Habsyhi, maka demi demikian telah di amanah-amanat oleh Tuan Syed Husain Al Faradzi pembesar Istana DiRaja Perak DR kurun ke15 dahulu lagi yang mewarisi kitab Sunan Rehal demi detik menanti pada tahun 2012 nanti pasti Al Jamalullail mengerti lagi mengetahui dan para penjuritan bersiap siaga di sini...


Di Tanjung Kepetangan, Kuala Sepetang Negeri Perak DR telah berkumpul bersama panglima-panglima besar dari Sungai Air Kuning Daerah Taiping dan Air Kuning Daerah Gemencheh Negeri Sembilan9 DK menemui Hulubalang Besar yakni Datuk Me0r Laut dari Tapak seGantang, Bukit seGantang demi keramat di Tanjung Kepetangan tersebut sempena malam ahad bulan purnama-bernama 15hb. Rabi'ul Akhir tahun ini berlalu ke makam di situ.