Thursday, December 22, 2011

42. PERINGATAN KEDUA 02. 1 SAFAR 1433 - 2012 ; 25/26 Disember 2011

'INNALLAAHA WA MALAAIKATAHUU YUSHALLUUUNA ‘ALAN NABII YAA AYYUHAL LADZIINA ‘AAMANUU SHALLUU ‘ALAIHI, U SHALLUU ‘ALAIHI, U SHALLUU ‘ALAIHI, WA SALLIIMU TASLIIMAA' ( Surah AL AHZAB: 56)

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang99
"Ya Allah Ya Tuhan Kami, janganlah Engkau jadikan hati kami condong kepada kesesatan sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan karuniakanlah kepada kami rahmat dari sisi Mu Ya Allah; karena Sesungguhnya Engkau adalah Maha pemberi (karunia);" (Ali-Imran: 8)
_________________________________________________
Maka telah bermula deruan angin kuat lagi kencang dipersekitaran pondok-pondok Hulu Wakaf Hulubalang di bukit Tab0h S0ngk0k bukit batu kapur Melawati dan sehingga ke bukit Takun Tengk0l0k di bukit Ulu Kanching, Negeri Selangor DE. Maka dengan ini T0k-t0k Ajar-Ajar Tua/guru Tua di Sungai Cincin, Sungai Emas, Sungai Manik, Sungai Perak dan Sungai Batu memulai alami pendiri siap-siaga segala amalan dalaman demi menempuhi lagi mengharungi apa yang bakal terjadi nanti menjadi janji menegakkan lalu mengibarkan kini Panji Hitam diUfuk Timur ini...
_________________________________________________
Petikan dari Berita Jakarta, mengenai Tahun 2012 Dalam Penglihatan Se0rang Anak Indig0
"Naomi Angelia, seorang remaja yang termasuk ke dalam kategori
anak indigo (anak yang memiliki karakteristik berbeda dari anak-anak seusianya)
membicara fenomena kiamat 2012 lewat sebuah buku berjudul "Amazing 2012".
"Buku ini berdasarkan apa yang telah aku "lihat" di tahun 2009, 2010,
dan 2011.
Sebenarnya buku ini sudah selesai di tahun 2010 tapi baru dicetak pada
2011 karena aku enggak mau ngeluarin cepat-cepat," tutur Naomi di Mall,
Senayan, Jakarta, hari Rabu (21/12) sore...
Berbagai macam visi sudah dilihat oleh gadis periang ini. Dia juga
menceritakan soal kelebihannya yang didapatkannya sejak usia 1, 5 tahun.
"Usia 1, 5 tahun udah bisa lancar bicara. Usia 10 tahun Divonis
Indigo...; walaupun sebilangan kawan-kawan telah di sponsor percuma
ke sekolah Khas Indigo di Singapura...;" lanjutnya. Di mana 90% pelajar
adalah pribumi Nusantara dan selebihnya kaum cina...;
Di dalam bukunya, remaja kelahiran Jakarta, 1 November 1996 ini
mengulas tentang bencana alam yang akan terjadi pada tahun 2012.
Pertanyaan paling penting pun diajukan oleh komentar umum.
Apakah benar 2012 akan kiamat?
Naomi menjelaskan, Tidak akan kiamat lagi, tapi tahun depan akan
ada bencana alam besar seperti banjir besar yang ditimbulkan
oleh ANGIN begitu kencang sekali... Entah badai apa namanya,
yang jelas kekuatannya luar biasa sekali di rantau ini...
Gempa bumi pun dipastikan bakal terjadi juga...
"Takdir itu enggak bisa diubah tetapi kita bisa merancang
segala kemungkinan dan mempersiapkan diri,"
ucapnya bijaksana."- Tarikh laporan pd 21.12.2011.
____________________________________________
Sayugia umat Islam telah di bekalkan akan kewujudan perihal tanda-tandanya melalui Wahyu Al Quran dan Hadis Rasullulah SAAW. Ini termasuklah Tanda-Tanda Kecil dan Tanda-Tanda Besar yang kita umat Islam wajib mengetahuinya. Melalui tafsiran ulama-ulama seluruh mazhab-mazhab dgn tareqat@tasawuf dan Syiah Ahlul Baiyit R0sul telah memperakui Tanda-Tanda Kecil Hari Kiamat sudah hampir 100% berlaku.
Ini termasuklah berlakunya banyak perg0lakkan negara -negara Islam, peperangan, gempa bumi dan bencana alam, zina berleluasa, murtad, fitnah, kegilaan kebendaan, amanah disia-siakan, kemiskinan mudarat, masjid besar megah dan cantik tetapi saf terlalu sedikit, anak derhaka kepada orang tuanya dll.; Segala tanda-tanda ini sudah muncul dizaman kita kini samada kita menyedarinya ataupun tidak mempedulinya juga.
Sayugia juga kita jika berkesempatan sebelum di timpa balabencana dan malapetaka kini akan diperlihatkan oleh Allah SWT mengenai 10 Tanda-Tanda Besar Hari Kiamat seperti keluarnya fitnah Dajjal, turunnya Nabi Isa as, munculya bangsa Yakjuj dan Makjuj, terbit matahari dari Barat dan enam6 tanda lain selebihnya.
Akan tetapi sebelum munculnya 10 Tanda Besar Hari Kiamat ini akan ada satu “Tanda Penghubung” antara Tanda-Tanda Kecil dan Tanda-Tanda Besar itu iaitu “Munculnya Imam Al Mahdi”. Beliau merupakan Wali pilihan Allah SWT yang “Ahlul Baiyit” yakni berketurunan Nabi Muhammad SAW melalui Saiyidina Hasan dan Husen.
Beliau akan membawa khabar gembira berkat dan rahmat besar kepada seluruh umat Islam di setiap pelosok duniya yang telah kini, ditindas oleh puak-puak kuffar yahudi dan nasrani. Kita lihat lah sahaja nasib saudara-saudara kita di Palestin, Afghanistan, Iraq dan perg0lakkan negara Islam lain nya yang amat menderita dalam kehidupan seharian mereka kini.
Pemimpin Al Mahdi akan memimpin kita mencapai zaman kegemilangan Islam yang amat didambakan oleh seluruh umat Islam ini. Beliau akan mematahkan rancangan malapetaka-balabencana yahudi yang memperkudakan USamerika dan sekutu barat laknatullah nya untuk menguasai duniya ini. Dalam tempoh penghujung 2011 sehingga 10 tahun akan datang (2020) kita akan melihat bangsa perosak yahudi yang memperkudakan USamerika, britain dan sekutu-sekutunya akan melengkapkan rancangan hitam mereka dgn “New World Orde” ke fasa terakhir.
Pada masa itulah akan berlakunya Perang Dunia keIII-3 yakni Perang Dunia Terakhir yang amat terdahsyat sekali dalam sejarah kehidupan manusia akhir zaman kini. Kuasa-kuasa kuffar ini akan menyerang negara-negara yang dilihat mencabar kekuasaan mereka dalam melaksanakan rancangan “New World Orde” mereka terutamanya kpd negara Islam Iran, Syria, Pakistan, Turki dan Lubnan. Ada berpendapat juga mengatakan kuasa-kuasa hitam ini juga akan menyerang korea utara dan memusnahkannya untuk melengkapkan lagi rancangan mereka untuk menguasai dunia dan seterusnya menentang negara kuasa besar rusia, china dan india akhir nya.
Dalam tempoh inilah Allah SWT akan mengutus Walinya pemimpin teragung Imam Al Mahdi dgn bala tenteranya akan bakal akhirnya menghancurkan pakatan kuasa-kuasa kuffar ini dengan bantuan Allah SWT dan para malaikat.
Islam akan muncul sebagai kuasa baru dunia. Kuasa-kuasa kuffar ini akan dihancurkan oleh panji-panji Hitam Imam Al Mahdi sehingga mereka menyerah kalah akhirnya tetapi dgn berlaku nya terlalu berjuta-juta nyawa ummah Islam akan syahid dlm peperangan terdasyat ini. Bersama-sama lah kita bersiap sedia- siap siaga dari segi rohani dan jasmani sementara jika dipanjangkan umur insyAllah, berd0'a berkesempatan melalui kedatangan Imam Al-Mahdi, penyelamat kita diakhir zaman ini dengan bermula bencana alam pd thn 1433H/2012 M ini dan kini demi masa, sesungguhnya manusia itu di dalam kerugian kecuali yang beriman beramal s0lleh...
______________________________________________
Qunut Nazilah ini hukumnya sunnat, dilakukan
sesudah ruku’ di raka’at terakhir pada
shalat wajib lima waktu. Laporan penuh
mengenai d0'a Qunut Nazilah, Klik disini

"Ya Allah, sesungguhnya kami meletakkan-Mu di
batang-batang leher musuh-musuh kami
Dan kami berlindung dengan-Mu daripada
kejahatan-kejahatan mereka
Ya Allah, leburkanlah kumpulan-kumpulan
mereka
Pecah belahkan dan kacau bilaukan persatuan
mereka
Goncangkan pendirian mereka
Dan hantarkanlah anjing-anjing Mu ke atas
mereka
Wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa
Wahai Tuhan Yang Maha Penghukum
Wahai Tuhan yang bersifat murka
Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah
Wahai Tuhan yang menurunkan Kitab,
Wahai Tuhan yang mengarakkan awan
Wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera
Al-AHZAB
Kalahkan mereka dan menangkan kami
ke atas mereka".
QUNUT NAZILAH (rumi)
AllahUmma inna naj'aluka fii nuhuuri a'ada'iina, wa na'uzubika min syuruurihim, AllahUmma baddid syamlahum wa farriq jam'ahum, wasyattit kalimatuhum, wazalzil aqdaamahum, wasallit 'alaihim kalban min kilabika, ya qahhaar, ya jabbaar , Ya muntaqimu, Ya Allah, Yaa Allah, Yaaa Allah, Allahumma ya munzilal kitaabi Qur'an, wa ya mujri'yasahaab, wa yaa haazimal AHZAAB ihzimhum wansurna 'alaihim - Termaktub diantara Ayatul-Ayat Perang.
______________________________________________
Semoga kitasekelian semua berada dibawah lindungan payung Islam dan dijalan yang benar serta dalam rahmati lagi diredai Allah SWT. S0lawat dan Salam313.99.33.13.9 !

No comments:

Post a Comment