Wednesday, September 12, 2012

PRU13 pada tahun 2012 ini; AWAS perisikan DAP/PAP singapura-pura

awasippm03
lee kuan yew dan zi0nis israel

AWAS ! sehingga terkini singapura-pura masih mengatasi negara-negara ASEAN lain dalam bajet ketenteraan iaitu 9 billi0n USD dan masih mempunyai berbilli0n peralatan tekn0l0gi terkini pada tahun-tahun sudah nya. Sementara Malaysia hanya 3.5billion USD. Dengan kelengkapan yang sedia ada singapura-pura sudah pun mengatasi negara ASEAN lain dari segi jumlah dan kecanggihan tekn0l0gi kelengkapan terkini. Untuk apa semua ini di pulau singapura dan untuk pulau pinang juga ? Pertahanan? B0llsh00t! singapura-pura has the hidden intention/agenda t0 "invade" menawan Malaysia ?... t0 finally contr0l the whole ASEAN esp. Brunei & Ind0nesia. Yes, We strongly believe this, s0 never let your v0te g0 t0 DAPig@PAPigs.

DAP juga yakin mereka mampu memiliki kerusi PM samada secara terus atau pun secara menggunakan boneka. Cuba lah lihat sejak beberapa tahun kebelakangan ini betapa kita Melayu yang sangat kemaruk kuasa sanggup melakukan apa saja asalkan dapat memenuhi kehendak hati mereka yang dikatakan PAS dan PKR khususnya, telah diperalatkan ,diadu-d0mba dan diperkudakan sehingga kini.

Sememang DAP ada terlalu banyak kelebihan! Mereka mewakili kaum cina yang sememangnya menguasai Ekonomi negara sebelum dan sesudah kita merdeka lagi dan jika DAP mampu meyakinkan kaum cina bahawa mereka akan memperolehi lebih nikmat dan minat keduniyaan jika DAP dapat menguasai tampuk pemerintahan negara dengan memperalatkan kumpulan melayu yang seakan gila kuasa ini, pasti kaum cina tidak teragak-agak lagi untuk memberikan sokongan kepada DAP terutamanya dari segi kewangan dan kekayaan serta s0k0ngan padu dari Taipan mereka lee kuan yew PAP singapura-pura.

Manakala di pulau pinang-pincang pula, jika ada mana mana pihak melayu membantah dengan kenyataan DAP Lim Guan Eng ultrakiasu rasis chauvanis ini, mereka akan dilihat sebagai tidak adil, rasis dan perkauman kerana menghalang hak rakyat Malaysia sedangkan apa yang DAP tidak beritahu kepada penyokong mereka bahawa adalah perlu mendapatkan sokongan maj0riti di Parlimen yang sudah tentu pasti perlu s0k0ngan daripada kaum yang d0minan di Negara Melayu ini buat masa kini...


Misi DAP untuk mendapatkan kerusi PM bukanlah mustahil kini dan tahun mendatang ini !
.

Maka dengan ini PRU 13 yang akan berlangsung tidak lama lagi pada tahun 2012 ini juga. Maka kita bakal menyaksikan 1satu lakaran sejarah berkemungkinan bersejarah hitam buat Tanah Melayu ini lagi. Semenjak Pakatan memerintah beberapa buah negeri, sejak kebelakangan ini sudah ada banyak tanda-tanda yang membuktikan kita Melayu telah banyak memihak kearah dan kepada pemerintahan Islam yang suci, sakti lagi sejati. Banyak tertubuhnya pertubuhan-pertubuhan yang memperjuangkan nasib dan kesedaran sebenar Islam dan Melayu kita, malah mereka ini semua bukan lah dari tajaan umnO mahupun PAS. Lebih-lebih lagi di pulau pinang-pincang kekuasaan sebenar nya ialah DAP...

Jangkaan PRU13 ini BN akan menang besar adalah 1satu ramalan juga sepertimana pada tahun 2008 PRU12. Begitu juga harapan DAP yang s0mb0ng lagi angkuh berpakatan sulit dengan PAP singapura-pura. Manakala PAS mungkin masih lagi dapat bertahan, mungkin tidak lagi dapat menawan Negeri Terengganu DI dan DAP akan memang semua kerusi yang dipertandingkan di kawasan majoriti nya penduduk cina. Bangsa cina sudah bersepakatan dan 1bersatu untuk menyokong DAP@PAP kerana lee kuan yew telah memberikan 1petanda dan harapan agar Malaysia dan singapura-pura dapat digabungkan dalam 1satu kerajaan mereka yang memerintah buat selama-lamanya.
.

Ini memandangkan mereka sudah hampir 100% mempunyai kekuasaan Ekonomi di sini untuk kedua-dua negara kita ini. Mereka menjangkakan sekirannya digabungkan cina singapura-pura dan cina malaySia, mereka akan bertambah hebat lagi digeruni di Asia Tenggara setaraf dengan negara ketuanan mereka di China dan H0ng K0ng mereka juga dan negara-negara tekn0l0gi termaju seperti Jepun, Korea dan Iran di Asia. Rata-rata orang cina malaySia akan bersetuju perihal strategi dibawah "0tai"cina lee kuan yew yang berketuanan zi0nis yahudi ini sejak tahun 1964 lagi.



Pada tahun 1965; Misi ketenteraan Israel diketuai oleh Yaakov (Jack) Elazari, ketika itu berpangkat kolonel, kemudian dinaik pangkat ke brigadier jeneral. Setelah meninggalkan tentera Israel,beliau menjadi penasihat tentera di singapura-pura pula.


.

 AWAS !?  PRU13 adalah suatu perancangan besar musuh-musuh Melayu terutama dari PAP/DAP dan sekutu sebantalnya zi0nis yahudi M0SSAD. Apabila BN menang sekali lagi ini, mungkin telah dikirakan dalam pengintipan dan perisikan ejen-ejen Melayu kita, berkemungkinan ? akan ada lagi rusuhan yang lebih besar untuk membuktikan PRU13 ini tidak telus dan bersih. Kali ini, campurtangan CIA/USamerika, zi0nis yahudi dan sekutunya akan menegangkan keadaan yang sedia ada. Kini kita Islam dan Melayu sekelian semua harus 1BERSATU kerana inilah 1satu cara untuk menentang zi0nis yahudi, kafirun yang sentiasa-senantiasa mahukan negara-negara Islam kita jatuh ke tangan mereka setelah "Arab Spring" berjaya dilaksanakan. AWAS letupan besar ala nuklear di Negara Syria"Syam" pada akhirzaman kini...
.

US dan sekutunya akan memberi isyarat kepada singapura-pura supaya menggunakan kuasa ketenteraan mereka menyerang Malaysia, mungkin thailand siam-diam ini juga disuruh terlibat sama disebabkan pertuduhan mereka keatas kita Melayu P0L0 menyerang hendap askar-askar mereka di Pattani. Selama ini singapura-pura termaju pun disebabkan israel dan menjadi satelit US di sini yang banyak sekali menyuntik dana pelaburan ke negara itu. Pasti ada sebab mengapa paksi israel berada di singapura-pura sejak tahun 1964 lagi. Maka tiba lah masanya pasti israel akan menyerang Malaysia pada akhir cerita nya, akan tetapi mereka akan bersembunyi di sebalik bangsa cina disini. Bangsa cina yang bukan islam mudah dimanipulasi dan dipergunakan oleh israel kerana mereka tidak faham agenda sebenar laknatullah zi0nis yahudi ini, sama-sama t0nggang arak dan zina dll. Darah mereka cina yang akan mengalir dahulu,  lalu mereka kemudian hari yang akan menjadi hamba zi0nis yahudi buat selama-lamanya. Sementera rejim zi0nis-yahudi ini akan jadi pemerhati di belakang tabir, takut-takut kena pedang terbang kiai Salleh atau Fakeh L0den dari Sg. Manik pulaK.

 cina singapura-pura dahulu nya rakyat Malaysia hanya menurut perintah ketua mereka ziOnis yahudi, sememangnya orang cina singapura kafirun laknatullah
Sebelum itu, perusuh-perusuh pada kali ini akan diberikan senjata-senjata pukul supaya FRU dan p0lis kita akan bertindak lebih agresif. Serangan secara "gerilla" upahan akan turut masuk, mereka akan menggunakan senjata untuk menembak perusuh-perusuh, dan menjadikan demonstrasi berdarah...("Method" yang sama yang mereka lakukan pada Mesir, Libya, Tunisia, Iraq, Syria dan Yaman "The Arab Spring").
.

Keberangkalian perancangan musuh-musuh kita nanti-menanti ialah memperkudakan pemuda-pemuda PKR dan PAS yang taksub, pak turut dan berbayar yang akan memberikan sokongan pada US dan sekutunya bagi meyerang p0lis dan pengawal keselamatan FRU kita nanti. Mereka juga akan dibekalkan dengan senjata-senjata beladiri pr0v0kasi. Lambat laun berakhir nya dan terjadi lah persengkatan ketenteraan berterusan dengan Negara singapura-pura dan thailand siam-diam; maka adalah tidak mustahil pada kemudian hari nya tentera US akan melancarkan serangan udara sepertimana di Libya berbulan dahulu kerana kapal-kapal perang "carrier" mereka sudah pun berada di singapura, filipina dan di thailand. US berkemungkinan takut untuk berlawan di daratan bersama tentera kita dan mungkin Negara Ind0nesia pun sudah campurtangan menyebelahi kita demi Islam dan 1serumpun bangsa sama.
.
Maka bangsa cina di sini pun menerima arahan untuk terus berhijrah kesempadan tanah J0h0r Selatan/singapura-pura untuk mendapatkan perlindungan diri bersama bala tentera singapura tersebut.


“Ini menjadi pesan untuk bangsa Iran dan juga rakyat Saudi bahwa kita pada dasarnya adalah umat Muslim dan kita harus bekerjasama dan melupakan perbedaan,” kata Abdullah al-Shammari, seorang pengamat politik di Saudi; Berita Reuters Ogos 2012.

PM Melayu Najib kita akan tersepit dengan pelbagai tuntutan dan pelbagai campurtangan dengan singapura-pura, US dan sekutunya dan ini bermakna nasib dan masa depan kita MelayuIslam akan bertambah malang kepalang lagi !?....Ada kah kita ada terfikir sekirannya US dan sekutunya singapura-pura melancarkan serangan darat, agak mudah bagi tentera Melayu Malaysia membalas, tapi sekirannya udara di mana mereka akan gugurkan bom-bom berangkai yang bersyaitan itu? Kuala Lumpur atau Putrajaya? Di mana ramai Melayu kita, di situlah bom itu akan di gugurkan kerana hamba-hamba zi0nis yahudi ini adalah cina DAP kita dengan PAP singapura-pura, pasti akan tumpu pada kawasan Melayu dahulu; (renungkan sejenak)





Tahun 2013 ramai kekita dan kita juga menjangkakan Sayyidi Imam Mahdi akan muncul penyelamat umat Islam di seluruh pelusuk dunia yang semakin dihimpit dengan kebaratan, kesengsaraan, Opresi, k0rupsi, kemaksiatan dan jauh dari jalan kebenaran Islam yang sebenar... Di Tanah Melayu inilah permulaannya.... Sekarang ini pun sudah ada banyak tanda-tanda Bani Tamin, Tentera Panji Hitam Ufuk Timur akan keluar bersama Panji Hitam di Khurasan Parsi kelak,  akan tetapi kita tidak dapat menyatakan secara terperinci spesifiknya di sini melainkan pada kekita sahaja. Walaubagaimana pun semangat perjuangan dan peng0rbanan kearah dasar prinsip Islam adalah kemenangan dan kekuatan kita semua ! Takbir99
.

Jangan lah kita bimbang...tentera fsbljhd berserta Al Mahdi akan lebih hebat, sekirannya ada gunung yang menghalang, gunung itu akan runtuh menghilang lalu para-para rijahul ghaib, wali-waliyullah dan mungkin jin Islam akan turut serta walaupun kita tidak lah ramai pada ketika itu, tetapi kehadiran mereka dapat dirasai pada mereka yang punyai secebis keimanan dan ketakwaan di dalaman dada. Mereka yang sebenar beriman dan kepercayaannya akan turut serta bersama tentera panji hitam ini. Jangan sesekali kita takut dayus untuk berjuang bersama dan berk0rban bersama kerana kaum kafirun dan zi0nis yahudi adalah penakut dan akan berselindung di sebalik senjata-senjata mereka yang serba canggih itu.
.

Sekali lagi kita menyeru semua, buang lah yang keruh, ambil lah yang hak lagi haq. Ber1satulah kita wahai Bangsa Mim, kamulah Bani Tamim....angkatan fsbljhd tentera yang bakal membebaskan Baitulmaqdis, membebaskan penganut-penganut Islam yang sedang disiksa, dihina, dir0g0l, dibunuh dll. dan yang disesatkan oleh zi0nis yahudi. Juga pada masa terkini kita disesatkan melalui fahaman wahabi ke salafi dll. juga musuh-musuh Allah SWT yang nyata dan tidak, munafik, fasik, murtad, sesat-barat dll. lagi.

Ingatlah firman Allah SWT


Kini kita Seharus Sedia Siap Siaga panggilan PRU13 setakat mana kewaspadaan dan kebenarannya, mudah-mudahan bahaya bala-bencana ini menjadi seperti angin lalu kesiangan hari...Salam99 s0lawat33 !

No comments:

Post a Comment