Monday, September 10, 2012

Pr0v0kasi ejen DAP/PAP zi0nis yahudi singapura-pura 2012

Pautan daripada NGO Kg-kg. Melayu, Ip0h, Negeri Perak Darul Ridwan


Adakah kita tahu sikap kurang ajar dan biaDAP cina DAP sebenarnya bermula daripada negeri berdaulat Ketuanan Melayu Perak Darul Ridwan lagi. Insiden biaDAP berlaku apabila rejim DAP Perak berjaya ditumpaskan setelah mereka dengan rakus mengaut harta pusaka kita Melayu dinegeri Perak selama 11 bulan yang menjadikan Nizar Jamaluddin sebagai menteri besar ala-boneka mereka. Akan tetapi semua nya sudah bermula bertahun-tahun lama nya angkara penghijrahan bangsa cina ini mencari peluang kekayaan, pekerjaan dan akibat penjajahan british membawa masuk kaum cina sebegitu terlalu ramai untuk pr0jek perl0mb0ngan galian-galian bijih, besi, emas, perdagangan, pembalakkan, pelacuran dsb. nya. Segala nya bermula dengan Perang Larut, BintangTiga dan 13Mei dll.

Dalam insiden ini salah seorang wakil rakyat DAPig Adun Aulong, yb yew tian hoe telah berdiri di atas meja dalam dewan undangan negeri Perak cuba mendekati Adun Jelapang dengan niat untuk memukulnya kerana marah dengan tindakan Hee Yit Fong meninggalkan DAPig untuk menyokong BN. DAPig mengganggap BN merupakan parti orang Melayu kerana semua pemimpin cina dalam BN akur terhadap pemimpin Melayu dan berbeza dengan pakatan rakyat pemimpin Melayu dalam parti PAS dan PKR hanya mampu tunduk dibawah ketiak berbulu lebat busuk pemimpin cina DAPig.

Sudah menjadi 1satu kemestian dan kewajipan bagi parti pembangkang DAP, nampaknya, untuk membela k0ngsi gelap hitam, penyamun, anti-Melayu, samseng-samsung, penjenayah, pengkhianat, penderhaka, perlakuan tak sen0n0h lagi melampau DAPig dan juga biaDAP penaklukan@penjajahan di Tanah Melayu ini Negeri Perak Darul Ridwan dengan mencabar Panglima-panglima Besar Gay0ng Dat0' Me0r, Sg. Manik, Lengg0ng dan K0ta Lama kita.  


Lihat sahaja bagaimana kerajaan PR Selangor sanggup menggunakan wang negeri untuk membayar kos k0ngsi-k0ngsi gelap hitam nya untuk memecah-belah kita Melayu khusus PAS dan Islam nya dan rakyat kafirun am nya jua...


Prinsip membela 0rang bersalah di dalam PR bagaimanapun, berada di 1satu tahap yang lebih tinggi bagi parti DAP.   Ini kerana DAP bukan sahaja membela orang yang bersalah atas dasar parti atau politik, tetapi juga atas dasar kaum yang terlampau dan melampau ini.  Bagi DAP, jika kaum Cina yang berbuat kesalahan, mereka perlu dibela habis-habisan. Pendek kata, walaupun individu tersebut benar-benar bersalah, dia adalah tidak bersalah selagi dia berbangsa cina. Begitu lah prinsip DAP disini dan PAP disana singapura-pura. 

Atas dasar itu, maka ong sing see yang ditangkap dan digari atas kesalahan memijak gambar Perdana Menteri Melayu dalam himpunan Janji Demokrasi anjuran PR kini menjadi artis baru DAP dan PAP juga. Lalu PAS dan PKR membisu di angin lalu...
Melayu itu Islam dan kita adalah semua MelayuIslam adalah bersaudara selagi bertuankan kalimah syahadah "La ila Ha illalaah Hu muhammadur rasullullah" walaupun dalam apa jua mazhab dan syiah pun...

Sepertimana DAP menangani kes rasuah pemimpin mereka dengan mempolitikkan kematian teoh beng hock dan menutup isu sebenar, seperti itu jugalah DAP sedang menangani kes kebiaDAPan sing yee.  Iaitu dengan memainkan isu bahawa pihak p0lis bersikap keterlaluan dan kejam kerana menggari sing yee yang remaja dara baru berumur 19 tahun dan masih lawa cun macam m0del artis lagi keanak-anakan di dera dan di zalimi.  

Menurut laporan mereka juga, sing yee dikatakan menangani pengakuan bersalah tanpa memahami kandungan kenyataan.  Beliau juga kemudiannya membuat permohonan ma'af secara umum dalam bahasa mandarin pulak tu.  Sama ada sing yee adalah seorang yang bodoh-bodoh alang-kepalang atau berpura-pura tidak faham Bahasa Melayu kita atau sememangnya bukan warganegara yang baik kerana tidak tahu berbahasa kebangsaan, tidak lah dapat dipastikan.  

Bagaimanapun kita tidak hairan jika sing yee benar-benar tidak faham Bahasa Malaysia kerana telah menjadi 1satu fenomena di mana rakyat Malaysia berbangsa cina semakin ramai yang tidak tahu berbahasa kebangsaan dan bangsa sejarah asal pribumi MelayuIslam kita ini; sama lah juga di pulau singapura-pura dan pulau pinang-pincang juga. 

Ini juga merupakan bukti bahawa sing yee bukanlah seorang warganegara yang tulen dan tidak wajar diberi muka oleh kerajaan dan pihak berkuasa negara Melayu ini.  Beliau bukan sahaja biaDAP dan tidak tahu menghormati pemimpin negara tetapi juga pengkhianat kerakyatan kerana tidak menghargai kemerdekaan Negara serta tidak tahu bertutur, membaca dan memahami bahasa rasmi Negara ini Melayu. Jelas, sing yee langsung tidak menepati 5kelima-lima prinsip Rukunegara dalam Perlembagaan Melayu kita.  

Jika benar laungan DAP bahawa kaum cina juga adalah warganegara Tanah Melayu yang setia dan sejati, maka DAP wajar mengecam warganegara seperti sing yee.  Tetapi ini tidak berlaku kerana sememangnya, sing yee adalah produk perangcangan sulit DAP/PAP tulen.  Kerana itu beliau terlebih dahulu mengadu kepada DAP sebelum ibu bapanya sendiri apabila menghadapi masalah akibat perbuatannya memijak gambar Perdana Menteri.   


DAP sentiasa mengajar kaum cina bersikap biadab-biaDAPan terhadap kerajaan dan pihak berkuasa yang diterajui Melayu.  DAP langsung tidak kesal, jauh sekali malu apabila anak-anak kaum mereka kebiaDAPan. Malah, mereka bangga kerana anak-anak mereka berani bersikap biaDAP terhadap Melayu.  DAP langsung tidak berminat untuk menunjukkan keinsafan sing yee, sebaliknya, menunjuk angkuh dan s0mb0ng dengan tidak berusaha untuk meminta maaf secara rasmi iaitu secara langsung dan bersemuka dengan Melayu kita yakni Perdana Menteri.

Sedangkan, difahamkan, ibu bapa M0hamad Amar, remaja yang juga ditangkap kerana berkelakuan tidak senonoh ke atas gambar Melayu- Perdana Menteri dalam himpunan yang sama, sedang giat berusaha untuk menemui Perdana Menteri Negara kita ini.  Tujuan mereka ialah untuk memohon ma'af secara rasmi sebagai tanda kesungguhan, keikhlasan dan keinsafan bagi pihak anak mereka.  
Lihatlah bagaimana orang MelayuIslam mendidik anak, iaitu agar bersopan-santun dan tahu bertanggungjawab ke atas kesalahan sendiri tanpa berd0lak-dalih dengan men0nj0lkan sikap keruntuhan akhlak dan m0ral kita pada akhirzaman kini.  

Akan tetapi DAP mendidik anak-anak cina agar menafikan kesalahan, menutup kesalahan malah menuding jari kepada orang lain atas prinsip kiasu iaitu pelampau perkaum cina yang tidak akan tunduk pada sesiapa pun di Tanah Melayu-layu-sayu kini. Sedar lah umn0 mahupun PAS!  

Soal m0ral dan nilai murni kemanusiaan adalah tidak bererti bagi puak-puak DAP yang s0mb0ng lagi angkuh dan tidak beretika dalam berperikemanusiaan ini. Untuk kita memahami hati perut DAP, kita boleh saja merujuk kepada insiden yang berlaku di negara asal nenek moyang mereka, China tidak berapa lama dahulu, di mana rakyat di sana sanggup membiarkan anak kecil yang dilanggar kereta terbiar di tengah jalan.  Si kecil itu pula dilanggar bukan sekali, tetapi berkali-kali tanpa siapa peduli. Insiden ini dimuat naik ke dalam "youtube", sekali gus menjadi gegar-gempar ke seluruh masyarakat dunia yang bertamadun nilai tinggi.   

Begitulah juga keringnya hati DAP, yang begitu berdegil untuk terus-tetap berkiblatkan China sebagai tanahair mereka dulu, kini dan selama-lama nya.  Sama seperti keringnya hati nenek moyang mereka, pengganas-pengganas komunis yang menyiksa dan membunuh anggota keselamatan negara, rakyat Melayu yang tidak berdosa termasuk anak-anak kecil tanpa belas kasihan di negeri Perak dahulu cukup lah menjadi c0nt0h nya Tuan-tuan dan Puan-puan.   

Oleh itu, kita percaya yang sing yee tidak pernah dan tidak akan meminta ma'af kepada Melayu kita Dato' Seri Najib secara ikhlas kerana beliau tidak pernah insaf atau rasa bersalah.   Malah, sing yee kini menjadi wira anak-anak muda ejen-ejen DAP yang berani menentang-tentang kerajaan apa-apa kaitan Melayu dan Islam. Mengikut ajaran DAP, biaDAP itu adalah baik, khianat lagi pandang ser0ng itu adalah baik selagi ia ditujukan kepada kita Melayu yang Islam sebab murtad dan budaya barat pun sudah semakin ramai.  

Justeru itu, di harapkan Perdana Menteri Melayu kita tidak akan memberikan ma'af kepada sing yee.   Umur belasan tahun bukan alasan untuk lepas dari kesalahan.  Jika di umur ini juga masih tidak diajar agar bertanggungjawab dan memikul kesalahan sendiri, maka pada masa bila lagi? sing see adalah barah kepada negara Melayu ini dan siapa tahu berapa ramai lagi ejen-ejen DAP/zi0nis yahudi PAP yang sepertinya di sini.? 

Kerajaan, khasnya pihak MCA perlu berusaha agar minda anak-anak muda cina yang telah dipengaruhi ajaran DAP kembali menghayati Rukunegara yang 5lima jika kita tidak ingin melihat Malaysia huru-hara dan bala-bencana berdarah di masa hadapan.  

Sikap biaDAP ini sudah disaksikan oleh seluruh dunia dan dari sinilah bermulanya sikap biadab-kebiaDAPan pemimpin cina DAP/PAP.

Tidak hairanlah apabila penyokong cina DAP janji bersih yang bertindak biadab-berbiaDAP dengan memijak gambar pemimpin tertinggi kita adalah mengikut acuan pemimpin mereka sendiri.





Dalam kerakusan dan ketamakkan mereka untuk memb0l0t sumber khazanah kita Melayu sejak zaman dahulu lagi; mereka lupa bahawa orang Melayu masih mempunyai maj0riti walaupun ada g0l0ngan PAS dan PKR sudah berada dibawah ketiak busuk mereka tetapi itu hanya lah segelintir sahaja talibarut t0l0l-b0d0h nya.

MelayuIslam yang tulen mampu buat lebih daripada fsbljhd pedang terbang itu jika mereka mahu tetapi itu bukan budaya kita Melayu yang diwarisi oleh nenek moyang di Tanah Melayu Semenanjung ini. Takbir99 s0lawat33 !

Mengapa dan kenapa mereka DAP/PAP masih tidak berpuas nafsu dan hati dengan pemberiaan kita secara percuma pulau singapura-pura dan pulau pinang-pincang ini. Mungkin Negeri Berdaulat Selang0r sudah menjadi mimpi di sianghari kita juga dengan harapan yang terkabur berkubur pada PRU13 mendatang kini. Maka bersekutu 1satu lah kini juga Hulubalang-hulubalang-berbalang Melayu di Bukit Jugra pada keramat dan amanat IPPM terakhir pada tahun 2012 ini. Fsbljhd313.99.33.13.9 perhimpunan NGO Persilatan Ummah Melayu Alam Nusantara (Selang0r) PUMAN sebagai Pendiri Bendera Kuning dan Merah di K0ta Bukit Melawati nanti. AllahU Akbar!


No comments:

Post a Comment