Tuesday, September 18, 2012

Demi Masa PRU 13 "Inn0cence 0f Muslims" zi0nis yahudi

awas1ppm04

Demi Masa Sesungguhnya manusia yang bukan pilihan didalam kerugian dan keraguan...


 
Sesudah lebih 4empat minggu kita umat Islam di Tanah Semenanjung Melayu-Malaysia menjalankan tanggungjawab beraya di bulan Syawal ini. Di dalam bulan yang mulia ini juga, maka sedarlah kita, mungkin pada tahun hadapan kita tidak dapat lagi merasai senari0 dan suasana berhari raya seperti seriang sekarang ini. Sambutan hari raya pada kali ini mungkin tidak akan sama sekali lagi seperti tahun-tahun yang mendatang jua. Ini kerana, senari0 p0litik negara juga yang akan mempengaruhi kesan kepada sambutan semua perayaan Islam kita disini. Apa yang paling dikesalkan ialah, kita berhadapan kemungkinan bahawa berkumandangnya takbir raya di seluruh bumi Melayu Malaysia pada kali ini, adalah buat kali yang terakhir dengan penuh layu dan sayu Melayu-Pemalu-Pemelayu seperti Melayu kita tertipu terkedu di pulau singapura-pura dahulu 0leh PAP kepala bapak taiko/taipan DAP ini la...

Walaupun dari segala segi ek0n0mi dan budaya kita, negara Melayu Islam tersebut bagaikan sudah terserap sedikit demi banyak sedikit dengan budaya kebaratan sejak kemerdekaan lagi..". Ingin kita tanyakan di sini di bawah kepimpinan siapakah budaya-ala barat keparat ini dengan sewenangnya dapat diterapkan selama ini disini ? 1Satu lagi ingin di tegaskan disini ialah budaya tersebut bukannya masuk sedikit demi sedikit tetapi budaya barat ini telah menular-ular bukan sahaja di kalangan masyarakat bandar tetapi diluar bandar juga. Malah pr0ses tersebut mengambil tempoh masa tidak sampai pun 20 tahun.
1Satu pemerintahan Negara melayuIslam b0neka ala barat sesat selama ini yang tidak berkesan dan berfungsi sepenuhnya dalam memartabatkan kedaulatan agama Islam. Kini bala bencana alam sesudah-sepastinya di sini tahun 2012 masehi ini.

Ingin kita tegaskan disini kebangkitan Islam dari Timur itu tidak ada kena mengena dengan parti Melayu baik umnO, PAS ataupun PKR. Parti atau individu yang telah mengejar kekayaan dan kesenangan duniawi melalui kuasa p0litik tidak terlibat dalam cerita akhirzaman 1433 Hijrah ini. Walaubagaimanapun kita tetap mengh0rmati niat baik badan NGO Ketuanan Melayu semua untuk menyelamatkan Islam di Bumi melayuIslam Malaysia ini. Cuma kita bimbang misi tersebut semakin  amat sukar sekali apabila maj0riti tahap serius kemiskinan Melayu di Tanahair ini dan semakin tertekan lalu hilang identitinya sendiri terutama dalam pegangan kehidupan Islam kita kini.

Apa yang penulis ingin bincangkan disini ialah, bagaimanakah struktur kerajaan selepas PRU 13, jika Barisan Nasional BN tidak lagi memegang tampuk pemerintahan Negara ini. Melihat keadaan politik yang sedia ada, ternyata sokongan maj0riti rakyat kepada Barisan Nasional dibawah pimpinan datuk seri Najib Bin Tun Abdul Razak terlihat ternampak nyata. Kebarangkalian untuk kalah adalah tipis kerana rakyat pada amnya mula sedar akan betapa berkesannya dasar-dasar yang diperkenalkan oleh Kerajaan Persekutuan Malaysia kepada rakyat kali ini. Namun begitu, dengan sistem pilihanraya yang adil dan saksama sepertimana yang kita dapat nikmati sekarang, walaupun terlalu tipis, terdapat juga ruang untuk Pakatan Rakyat mencapai cita-cita ketuanan DAP/PAP jahat mereka untuk menawan Putrajaya. Sekiranya mereka berjaya, apakah yang akan terjadi kepada umat Islam dan bangsa Melayu yang merupakan pemegang takhta sebagai kumpulan hampir maj0riti di Malaysia tanah asal kita Melayu yang hanya kita ada ini? cina pun ada china begitu juga hindu ada india pula...

Bagi para peny0k0ng Pakatan Pembangkang, sudah tentu ia akan memberikan kita melayuIslam sebuah harapan palsu, dimana setiap apa yang mereka impikan akan tercapai. Apa yang ditakuti ialah, dengan kehadiran kumpulan-kumpulan pelampau/ fanatik/ajen-ajen zi0nis yahudi CIA USAmerika di dalam Pakatan Rakyat, maka adakah Adat Istiadat Melayu dan amalan yang terdapat di dalam agama Islam akan terus dipelihara? Umum mengetahui tentang perbezaan pendapat yang terlalu ketara di dalam pakatan jumud yang sedia ada sekarang. Namun konsep apakah yang akan menjadi pilihan utama mereka? Adakah ref0rmasi dan rev0lusi ?, Malaysian Malaysia ala PAP/DAP atau negara Islam akan menjadi pilihan mereka? 

Apapun pilihan yang mereka ambil ia tetap akan memberikan keuntungan yang lebih kepada sesuatu parti di dalam pakatan melangkaui rakan-rakan mereka yang lain. Percaya lah ini adalah suatu kebenaran!

Pada realitinya hanya ada 1satu parti di dalam Pakatan Rakyat yang tidak akan bert0leransi dengan prinsip yang mereka perjuangkan. Mereka sanggup menghentam rakan-rakan Pakatan Rakyat mereka tanpa segan-silu di media arus perdana dan duniya. Secara ringkasnya selama 4empat tahun berkuasa dia 4empat buah negeri, Democratic Action Party (DAP) telah men0batkan diri mereka sendiri sebagai parti 1utama Pakatan Rakyat dan semua parti k0mp0nen lain harus akur dengan keputusan dan kehendak DAP/PAP yang sememangnya penjajah dalaman negara sejak kita mula tersedar dan terngadah ek0n0mi kita sudah pun mula dib0l0ti lagi dikuasai semasa 'Perang Larut' di Perak lagi.

Namun begitu, apa yang paling ditakuti 0leh maj0riti rakyat Melayu Malaysia ialah adakah negara ini akan bertukar menjadi seperti pemerintahan PAP lee kwan yew ikan yew di pulau singapura-pura itu? Umum mengetahui bahawa Democratic Action Party DAP adalah serpihan daripada parti ultra-rasis People’s Action Party PAP yang sekarang ini memegang tampuk pemerintahan di singapura. Sungguhpun singapura itu asalnya milik kita Melayu, tetapi setelah diperintah 0leh PAP disebabkan kepadatan terlebihan penduduk cina k0w-k0w, sehingga kini, orang Melayu singapura tidak ubah seperti pendatang asing di negara sendiri. Parti PAP dan DAP dengan jelas ingin memperjuangkan sebuah negara untuk bangsa-bangsat cina sejagat duniya, dan langsung tidak berminat untuk mengambil tahu hal-hal yang berkaitan dengan bangsa pencacai-pencaci macam kita melayuIslam ini.

Mari kita kupas luas, sedikit sebanyak apa yang telah berlaku selama 4empat tahun pemerintahan Pakatan Rakyat yang diketuai 0leh DAP dan bagaimana parti itu b0leh dilihat sebagai parti paling ultra-rasis yang pernah wujud di dalam pentas p0litik Melayu Malaysia. Setelah memenangi pilihanraya umum yang ke-12 dan berjaya menawan 5lima buah negeri. Adun Seputeh teresa k0k K0K sebagai c0nt0h adalah diantara penentang Islam dan Adat Melayu paling hebat di dalam DAP. Pada 14 Februari 2008 teresa k0k K0K dan kuncu-kuncu beliau telah mempers0alkan tanda jalan yang bertulis dengan tulisan Jawi yang sememang sudah terlalu sedikit telah "survive" di Tanahair  Melayu ini. teresa k0k K0K dengan angkuh telah membuat tanda jalan baru yang bertulis dengan 3tiga bahasa iaitu bahasa Malaysia (Melayu), bahasa cina dan bahasa tamil semata-mata untuk menunjukkan bahawa tulisan Jawi adalah tulisan terbuang dan tidak patut diangkat dan dih0rmati 0leh semua rakyat Malaysia kini. Sungguhpun ramai rakyat Melayu Malaysia yang marah tentang perkara ini, tetapi tiada 1satu pun ahli Pakatan Rakyat yang berbangsa Melayu lagi berserban Islam dan PAS yang berani bersuara ataupun berdem0, maka makin beranilah k0k K0K menghina Adat Istiadat Melayu kita.

Selain daripada tulisan jawi, teresa k0k K0K juga nampaknya amat bencikan suara azan. Pada 10 September 2008 beliau dengan angkuhnya menyuruh agar azan tidak dikumandangkan di K0ta Damansara, Sri Serdang dan Puch0ng Jaya. Maka bergegarlah hati setiap muslimin dan muslimat yang masih teguh iman mereka dengan kenyataan yang dikeluarkan 0leh teresa k0k K0K Laknatullah ini. Akan tetapi yang sedihnya pemimpin-pemimpin Muslim Pakatan Rakyat masih berdiri teguh dibelakang teresa kok K0K walaupun sudah terang-benderang beliau menentang agama Islam kita. Apakah nilai se0rang muslim sekiranya ia tidak dapat men0lak kejahatan yang berlaku di depan matanya? Adakah semua ahli dan juak pencacai PAS akan terus dihumban kedalam neraka kerana masih berangan-angan ingin menguasai Malaysia selepas PRU13 nanti. Di manakah “Islam” di dalam Parti Islam Se-Malaysia PAS ini?

teresa k0k K0K tidak berse0rangan di dalam penentangan terhadap agama suci, sakti lagi sejati kedaulatan Tanahair ini Islam !?. Beliau bersama ahli DAP lain nampaknya begitu ser0n0k "test the water" dalam mempertikaikan perkara berkenaan agama Islam. Mereka dengan angkuh membuat keputusan yang dengan terang-serang menentang Perkara 3 Perlembagaan Malaysia yang mengatakan bahawa Islam merupakan agama Persekutuan Malaysia. Lagi se0rang ahli DAP yang terang-serang memperkecilkan agama Islam di Malaysia adalah r0nnie liu tipu yang juga exc0 kerajaan tempatan negeri Selang0r ini. Sekiranya teresa k0k K0K hanya berani mempertikaikan agama Islam di penempatan yang maj0ritinya bukan Muslim, r0nnie liu tipu lagi hebat kerana berjaya memperlekehkan umat Islam di kawasan maj0riti Muslim. C0nt0hnya Shah Alam yang menempatkan Masjid Negeri Selangor dan juga lebih 70% penduduknya Islam pun dikacau bilaukan oleh r0nnie liu tipu. Hasil tangan r0nnie liu tipu dapat dilihat disetiap barisan l0t rumah kedai di seluruh Shah Alam. B0leh dikatakan sekurang-kurangnya terdapat 1satu tempat penjualan arak dan 1satu pusat refleks0l0gi di setiap l0t bangunan rumah kedai di seluruh bandar Shah Alam. Jika tidak percaya pembaca sendiri b0leh datang ke Shah Alam dan melihat dengat mata kepala sendiri. Jika disemak didalam daftar perniagaan MBSA, kesemua premis penjualan arak dan rumah urut ini diluluskan oleh pihak berkuasa tempatan hanya selepas r0nnie liu tipu menjadi exc0 kerajaan tempatan. Ternyata terdapat banyak usaha untuk menjadikan negeri Selang0r Darul Ehsan sebagai negeri k0w-k0w sekular dan bukan negeri berkebajikan sepertimana yang did0'akan setiap hari di masjid-masjid seluruh negeri Selang0r DE ini.

Penyebaran dakyah pelampau Kristianisasi dikalangan umat Islam pula tidak terkawal. Pada bulan Ramadhan yang lepas sebuah gereja di Damansara telah mengadakan 0perasi memurtadkan Muslimin. Sungguhpun ia telah dapat dihalang oleh penguatkuasa Jabatan Agama Islam Selang0r (JAIS), namun pelbagai isu timbul dan JAIS pula dipersalahkan dalam hal melindungi akidah umat Islam di negeri Selang0r DE. Sehingga ia menyebabkan pemecatan dat0' Hassan Ali sebagai Exc0 Agama Islam dan Adat Melayu Negeri Selangor DE ini. Hasilnya, gereja dan pusat-pusat pendakwahan agama yang lain selain Islam tumbuh bagai cendawan selepas hujan selebat-hebatnya.

Banyak lagi kejadian yang melibatkan campurtangan DAP dalam hal-hal adat Melayu dan agama Islam. Perkara ini bukan hanya terjadi di Selang0r, tetapi juga terjadi di negeri Pulau Pinang Pincang yang dikuasai 0leh DAP dengan ketua taipan/taik0 PAP. Penindasan terhadap umat Islam turut dirasai 0leh warga Muslimin Pulau Pinang. Baru-baru ini, dengan kurang ajar, Menteri Besar Pulau Pinang, lim guan eng Laknatullah telah menaikkan replika b0t0l arak di negeri yang dikenali sebagai pulau mutiara itu. Tindakan ini menaikkan kemarahan Muslimin di negeri Pulau Pinang, namun begitu, kerana telah kehilangan kuasa, mereka tidak mampu untuk membuat apa-apa tentang penghinaan tersebut.

Sedarlah wahai umat Islam, tidak lama lagi, tidak lah lama lagi,  kita mungkin perlu meminta kebenaran daripada 0rang kafir untuk beribadat dan menjalankan kehidupan sebagai se0rang Muslimin jika kita masih tidak 1bersatu dalam menegakkan Syiar Islam. Maka jangan terkejut jika mereka memenangi Pilihanraya Umum Ke13 akan datang ini, kita akan memerlukan permit untuk bers0lat jemaah dsb nya. Sekiranya sekarang ini pun mereka sudah berani untuk mempertikaikan amalan dan ibadat kita, memperkenalkan maksiat kepada masyarakat kita dan menghina Adat dan Budaya kita, apa akan jadi sekiranya mereka memegang tampuk pemerintahan di Putrajaya nanti ? Hayatilah takbir Hari Raya Eidulfitri pada kali ini, kerana selepas PRU13 mendatang kini, jika kita masih lemah dan tidak sedar diri, mungkin tiada lagi takbir untuk di dengari berkumandang di c0r0ng-c0r0ng pembesar suara masjid dan surau di seluruh negara Melayu layusayu ini...

ZIONIS YAHUDI hanya SELANGKAH "TAWAN" Melayu Malaysia dengan pakatan DAP/PAP!

Selepas berjaya menghuru-harakan Asia Barat "The Arab Spring" kecuali masih di "Syam"-Syria dengan meletakkan rakyat Arab Islam di bawah tapak kaki mereka, tumpuan seterusnya puak zi0nis yahudi-freemas0n adalah negara berpendudukkan Melayu Islam di alam Nusantara ini. Sejak zaman-berzaman zi0nis yahudi mengetahui hadis Nabi yang mengatakan Islam akan bangkit di sebelah Timur yakni Parsi dan di Ufuk Timur Nusantara pada akhir zaman nanti iaitu Panji Hitam Imam Mahdi dan Bani Tamin.

Jadi, zi0nis yahudi perlu bekerja keras-teras agar hadis tersebut tidak sekali menjadi kenyataan !. Mereka perlu lakukan sesuatu magis dan mistik. Cara "standard" zi0nis yahudi melemahkan Islam adalah dengan mencetuskan huru-hara di negara-negara Islam khususnya yang dikhuatiri mampu mengancam mereka. Sebab itu,  Syria dan Iran pada bila-bila masa sahaja akan diserang k0w-k0w. Ini kerana dipercayai Iran merupakan sebuah negara Islam yang dikatakan mempunyai setanding kekuatan tekn0l0gi ketenteraan yang mampu sekali memusnahkan negara haram israel.

Sejak Perang Salib lagi zi0nis yahudi tidak mahu negara Islam kuat dan 1bersatu. Islam yang kuat dan 1bersatu b0leh menghalang cita-cita mereka untuk menguasai duniya ini. Bagi zi0nis yahudi, hanya Islam yang mampu menghancurkan impian jahat syaitan mereka. Kalau kita lihat senari0 negara Islam sejagat, boleh dikatakan hanya negara Islam di sebelah Nusantara (Asia Tenggara) sahaja yang belum sepenuhnya 100% dikuasai 0leh zi0nis yahudi kecuali pulau singapura-pura dan pulau pinang-pincang. Negara seperti Malaysia, Indonesia dan Brunei kalau dikaji masih belum dapat ditembusi sepenuhnya 100% 0leh puak kafir zi0nis yahudi khususnya dari aspek pentadbiran Negara.

Walaupun dari segi ek0n0mi dan budaya, negara Melayu Islam kita ini bagaikan sudah terserap sedikit demi banyak sedikit dengan budaya kebaratan, namun zi0nis yahudi masih belum mampu menguasai seterusnya menentukan hala-tuju pemerintahan Negara 100%. Mereka masih gagal untuk meletakkan pemimpin yang mereka sukai untuk menjadi kepala pemerintahan Negara Islam berdaulat ini walaupun sudah ala sekular.

Ingat lagi tak isu tarian pendet yg mengg0ncangkan hubungan Malaysia-Indonesia sedikit masa lalu? Siapakah "the hidden hand" yang merangka strategi untuk memecah belahkan perpaduan umat melayuIslam alam Nusantara ini? Tidak lain tak bukan ialah puak zi0nis yahudi yang berpengkalan di negara sekutu mereka di seberang Tambak Johor itu. zi0nis yahudi sudah lah lama memerhati dengan penuh geram-karam hubungan akrab Malaysia-Indonesia-Brunei. Negara-negara Melayu Islam di Nusantara ini dikatakan menjadi benteng terakhir mempertahankan Islam di rantau Asia Timur ini.

Jika negara Arab di Asia Barat telah mereka tundukkan sehingga tidak mampu bangkit lagi, kini mereka menumpukan usaha untuk menjajah negara Islam di Nusantara pula. M0dus 0perandinya ialah dengan melantik b0neka mereka lalu dibantu dengan menyuntik dana berjuta-juta malah kepada berbili0n-bili0n ringgit untuk membiayai segala aktiviti b0nekanya untuk merampas kuasa PRU13 ini.

Ya, m0dus 0perandi tersebut sudah pun kelihatan di Malaysia ini di mana DAP khusus nya dan serba-salah PAS dan PKR adalah b0neka yang kini ditaja oleh NGO zi0nis yahudi untuk menjatuhkan kerajaan sah Melayu Malaysia kini. Mungkin cara "Arab Spring'' atau menaja pember0ntakan bersenjata seperti di negara Arab tidak sesuai dipraktikkan di Malaysia, tetapi zi0nis yahudi sudah dapat membaca psik0l0gi kita Melayu Islam yang amat taksub kepada pemimpin dan suka berp0litik mengikut acuan pecah-belah dan berkuasa "divide and rule".

Bayangkan Pakatan Rakyat memenangi PRU13 nanti, apakah yang bakal berlaku kepada Melayu Malaysia untuk 1suatu jangka masa yang panjang? Apakah ada jaminan bahawa zi0nis yahudi tidak akan memiliki apa-apa kepentingan di sini? Adakah anda percaya pihak yang sudah melabur berjuta-juta ringgit untuk menaja pemimpin b0neka mereka tidak akan menuntut apa-apa pembalasan? Kemega percaya anda sudah ada jawapannya.

Apa yang kita hendak perkatakan ialah kita umat Islam di Malaysia kini sedang diserang dari segenap sudut-sedut penjuru-penjara. Kita diserang dengan isu akidah seperti umat Islam dimurtadkan, isu LGBT, pluralisme agama, hak-hak istimewa Melayu dipertikaikan 0leh bangsa bukan Melayu, masalah s0sial remaja dan kemiskinan maj0riti adalah Melayu kita pula, kebanjiran pendatang tanpa izin dan banyak lah sangat  lagi. Apakah semua isu ini hadir secara kebetulan ataupun ianya adalah rancangan jangka panjang sesuatu pihak untuk menakluki melayuIslam kita Malaysia ini? Harap dijauhkan lah semua itu.

Kemega teramat berharap benar kerajaan dapat berbuat sesuatu untuk menangani isu ini dengan kuatkan lagi kepada kearah prinsip Islam. Gunakanlah kuasa selagi masih ada untuk menyelamatkan Islam di bumi bertuah ini pada PRU 13 ini dengan berakhir perjanjian RAHMANajib kini, kami sedang menanti-meniti kebangkitan Panji Hitam Ufuk Timur di tanah Batu Hitam Bersurat di Negeri Terengganu Darul Iman setelah sekian lama kita Mim berada di Batu Hampar Mat Hasan dan Mat Husen di Gunung Ahlul Baiyiti R0sul T0kku Pal0h kini... Takbir ! Salam313.99.33.13.9 s0lawat ! 





2 comments:

  1. Fuhhh power power..time artikel pun 313 pm....salam 313 dari adinda yg kejauhan kota puteri putera.

    ReplyDelete
  2. tiada daya dan upaya melainkan sang kholiq pengatur seluruh alam telah menetapkan janji yg tersurat lagi tersirat...semoga pak megat akan terus mengobarkan semangat kekitaan hulubalang-balang agar tidak sesekali pun leka setiap masa bersedia zahir dan batin...rohani jasmani...insayALLAH..
    salam penjuritan...anakanda KKB joey.

    ReplyDelete