Friday, August 3, 2012

15 Ramadhan1433 H/ 2012 M 1bala bencana malapetaka rakyat Islam

"ARAB SPRING" 1satu bala bencana malapetaka di serata jazirah alam Arab kini. Bermula dari Negara Mesir, Libya dan kini Syria. Di pelusuk Alam Nusantara sini pula dengan kezaliman keatas ummah kita Islam di Myanmar, Pattani Thailand dan Kepulauan Sulu Filipina.
Apakah nasib kita nanti bila mereka ke sini? singapura-pura PAP dengan parti sewaktu dengan nya sudah tidak sabar lagi sekarang ini; di sini pula DAP pun tersenyum same-same le; Tentulah US@zi0nis yahudi 'dajjal' katakan rev0lusi "spring" adalah sebaik-baik-naik nya dan terima lah sahaja kalau tidak punah-padah nanti umat Islam semua.

SELAMAT DATANG USAmerika@zi0nis yahudi. BAWAKAN "SYURGA" KE SINI !
Bersorak-sorai agungkan kerja k0nspirasi zi0nis yahudi USA, menuntut itu dan ini demi kesenangan USA dan sekutunya. Siapakah USA? Mereka yang telah menghuruharakan Palestin dan Iraq sehingga kini. Kononnya menghapuskan kerajaan zalim, senjata nuklir, pemusnah, dll. Perihal Saddam Hussein, betulkah dia zalim melebihi USA dan Israel ? Orang seperti Saddam, Muammar dan Assad mesti dihapuskan dalam perundingan sulit di antara Mossad, CIA, Sekutu Eropah dan Pentagon. Pernah ada sesaorang di Malaysia ketika dahulu membuat kenyataan menyokong serangan US terhadap Iraq walaupun masih dalam penjara. Siapa dia? ataupun difitnah? Dia adalah idola rakyat Malaysia sebagai pejuang agama yang hebat 1satu waktu dahulu, termasuk penulis juga pernah menyanjunginya sejak pertengahan tahun 80an.Semua nya sekular belaka bert0pengkan Islam yang suci, sakti lagi sejati.

Setelah mendalami apa yang telah sekian lama berlaku, kita mula tersedar bahawa kita sedang ditipu dan diputar-belit-selit. Cuba buat penelitian halus dan harus, zalimkah kerajaan Saddam yang pernah menyerang israel-dajjal itu? Zalimkah dia berbanding rejim zi0nis terhadap alam Arab dalam peperangan 1967 dan 1973 serta kekejaman tahap tidak terkata di Palestin angkara s0k0ngan agenda Barat? Mungkin 'manusia' Melayu ini sedang gembira melihat kesusahan rakyat Iraq sekarang selepas Saddam dan keluarganya dibunuh kejam-jahanam lagi durjana. Penipuan demi penipuan dibuat untuk memberi peluang US menyerang Iraq. Begitu juga Libya dan kini Syria dan selanjut nya negara Iran pula. Rakyat Malaysia ini secara diam telah memberi pujian dan sokongan terhadap tindakan US tersebut tetapi rakyat melayuIslam sebaliknya tidak mempersetujui nya langsung. Sungguh menyedihkan bala bencana peperangan yang menimpa masyarakat Arab keseluruhannya kini pertengahan 15hb Ramadhan 1433/2012 ini !.

Beliau juga telah dilantik oleh rakan yahudi nya menganggotai jawatan kuasa khas Mossad/CIA untuk mempermudahkan kerja jahat US ini untuk mencipta gelombang "Arab Spring". Inikah yang sedang diimpikan? Simbol kejahatan syaitan laknatullah malapetaka 2012 sebelum menanti PRU13 nanti di sini juga! Saudara seluruh Islam yang terturut lagi tertindas terutama rakyat umum nya perlu di beri keutamaan perlindungan dan keselamatan khusus nya dari kekejaman lagi kezaliman peperangan saudara mahupun duniya...WWIII3 !?

Sehingga kini Iraq telah menjadi medan berdarah bagi bangsa Arab untuk sekian lama. Keganasan yang tidak akan pernah selesai untuk diselesaikan. Penderitaan rakyat Iraq pasca Saddam amat memilukan lagi menyedihkan. Ramai rakyat awam di aniayai dan di zalimi oleh tentera USA. rogol, bunuh, siksa dll adalah perkara biasa. Ada siapa ambil peduli dan kisah? Negara Palestin dan Afghanistan lagi terhina-dina dikerjakan macam binatang sejak bertahun-tahun lama nya! Ada pula b0neka US mufti Mesir dan Arab saudi mengambil kisah-resah? Ada sesaorang Melayu dengan angkuh-p0litik mengharap Arab Spring melarat hingga ke Malaysia ini. Siapa manusia ini ? Manusia ini juga tidak pernah hendak peduli tentang penderitaan bangsa Arab saudara seIslam. Dia hanya suka Arab Spring mengalir ke sini. Tentu sahaja demi kepentingan dirinya dengan DAP dan PAP secara tidak langsung nya. Bukan atas kepentingan rakyat kita pribumi tanahair Melayu yang mahu benar Islam dimartabatkan lagi didaulatkan semula Tanah Melayu di Semenanjung ini dengan membenteras segala unsur-unsur gelaja rasuah, haramsuah, baruah dll.

Dia barangkali terlupa bahawa cuaca di Malaysia tiada "Spring/musim bunga".
Lihat lah di Iraq, Libya dan Syria, berapa persen% kah rakyat negara itu mahukan regime "change"? Mereka terus berbohong dan menipu dengan media antarabangsa nya mengatakan rakyat Arab mahukan perubahan. Yang mahukan perubahan ialah yahudi USAmerika bukan rakyat Arab yang sekian lama hidup selesa aman dan damai. Pembangkanglah yang menjadi batu api dan alat USAmerika untuk menghancurkan negara mereka sendiri. Mereka sanggup menjadi pengkhianat, penderhaka dan talibarut dll. Tidak terkecuali Malaysia nanti-menanti perjanjian RAHMANajib di sudahi meniti hari.

Ulama dari kalangan Ikhwan Muslimin Mesir mula membuat fatwa bahawa darah Assad adalah halal. Hebat sungguh wakil b0neka Amerika ini berhujah. Ikhwan Muslimin juga adalah anak didik freemason@illuminati, tidak hairanlah jika mereka turut menyenangkan hati tuan mereka. Apa mereka peduli nasib rakyat Iraq, Libya dan Syria dan perg0lakan di negara-negara Arab lain nya? Kenapakah tiada fatwa baru kepada pemerintah Iraq dan Libya yang menjadi anjing USAmerika itu? Kerana ia tidak disuruh oleh tuan dan media mereka. Maka sebahagian dari rakyat negara ini pun mulalah terloncat-loncat mengiyakan kata ulama Mesir ini. Terhegeh-hegeh pula mendesak Assad dijatuhkan. Adakah Assad pernah menyakiti hati rakyat Malaysia ataupun melayuIslam kita?

Mereka hanya ingin terus membangkitkan kemarahan palsu serta menghidupkan sisa-sisa semangat DEMONSTRASI, ref0rmasi, rev0lusi? disamping mengalihkan perhatian dari "isu sokong Israel". Jika benar mahukan jihad untuk agama, rasanya lebih logik jika demo dibuat terhadap Israel yang baharu sahaja dan akan lagi menyerang Gaza dan membunuh rakyat Palestin sehingga kiamat nanti. Mengapa tidak dilakukan jihad ini? Kerana ia bukannya perancangan tuan besar di USAmerika.

Andainya Saddam masih berkuasa, adakah nasib rakyat Iraq seburuk sekarang ini? Begitu juga Libya selepas Ghaddfi, adakah rakyatnya hidup mewah melebihi zaman lampau? Tidak, jauh sekali hidup senang-lenang dan kaya-raya. Mana Qaradawi yang dikatakan amat alim dan penuh ilmu yang menjadi pakar rujuk seluruh muslimin? Qaradawi pernah menyatakan darah Ghaddafi adalah halal. Sekarang ini, apa yang Qaradawi buat untuk membantu rakyat Libya? Begitulah tipuan sang iblis setan dan dajjal Amerika.
Kononnya ungkapan mulut-mulut diungkap bagi menutup kecelakaan peristiwa hitam ini. "Arab Spring" atau "MUSIM BUNGA ARAB". bunga apa? hanya bunga darah dan air mata!

Lalu kita me0leh ke belakang, mana perginya pemimpin pembangkang Iraq yang meminta campurtangan yahudi US dahulu? Apa yang dia dapat setelah US menyerang Iraq? Di manakah dia sekarang? Amankah Iraq selepas ditawan US? Berapa ratus ribu nyawa rakyat yang melayang pergi ? Kini mereka (US) akan keluar dari Iraq untuk menjahanamkan Syria pula. Masih lagi anda semua terkesan akibat dadah zi0nis-yahudi US di sini ? Shell, Caltex, McD, KFC, C0ke dll. Semua Sekutu Amerika didalam perut darah daging kita k0n0n nya 100% halal thoyyibah !?

Libya masih belum lagi aman, mereka sedang bersiap untuk meratah di Syria pula. Demo di kedutaan Syria itu anjuran siapa? Siapa yang sertainya? Pasti orang Melayu dan Islam (orang Islam?). Bukannya semua kaum. Siapa perancangnya k0nspirasi ini? Tentu anda mempunyai jawapannya. Sejak dahulu amat senonim dan sukakan demonstrasi dari zaman muda hingga ke tua. Apa yang dia faham ialah DEMO... DEMO... DEMO... ramai pula pak turut yang menerima ajakannya. Kebanyakannya ialah ala Pak Lebai dan kaum kafirun pun sudah sangat ramai menyertai bersama dia. Sungguh licit lagi licin pekerjaan tuntutan pihak musuh dalam selimut USAmerika; tidak menghairankan mereka selama-lamanya talam dua muka sejak Perang Sabil dahulu lagi.Tahniah pakatan yang sebenar-benar nya berkuasa DAP & PAP !

Usaha dungu sebilangan penganut agama (entah apa agamanya) berusaha membuat demonstrasi menuntut kerajaan Syria menyerah kalah untuk diratah oleh proksi US. Kedunguan ini menjadi semakin pelik bin ajaib bila ramai diantara pendemo ini mengaku kuat beragama dan mengaku tahu agama melebihi orang lain. Adakah wujud keagamaan jenis ini? Kelihatan hanyalah layak menjadi alat percaturan dan perancangan yahudi US dan proksinya. Semakin dungu persoalan, adakah mereka dibiayai? USD menjadi $umber sudah tentu nya? Nampak seperti ada kebenarannya sama ada secara langsung atau tidak langsung.

PEMBELA atau PEMUSNAH?
Jika Assad seorang yang zalim, mengapa baru sekarang timbulnya persoalan semua ini? Adakah bermakna sebelum berlaku Arab Spring dia tidak zalim? Jika dia seorang yang zalim, mengapa ramai orang Melayu sanggup menghantar anak-anak mereka belajar agama di sana? Syria tidak bermusuhan dengan sesiapa pun kecuali Israel dan Druz Lubnan ! Seperti juga Iran dan Pakistan. Apa pula pendirian Malaysia, Melayu dan MelayuIslam pula?

Berapa ramaikah rakyatnya yang dibunuh kejam dan zalim sebelum tercetusnya demostrasi? Sila kemukakan statistik yang lengkap dan sahih, mengapa berbeza liputan menurut media News China dan Russia di internet. Pertumpahan darah berlaku hanya apabila pendem0 membawa senjata api, dan melakukan sabotaj persenjataan. Siapa yang membekalkannya? Jika kerajaannya kejam dan zalim, tenteranya yang ramai itu tentu sahaja telah dapat menghapuskan pemberontak tanpa sisa dan bisa. Adakah Assad melakukannya? Tidak saudara, percaya lah dia tidak akan membunuh rakyatnya yang tak bersenjata kecuali para pemberontak anjuran Mossad yahudi amerika itu.

Jika dia dikatakan sebagai seorang Syiah, berapa ramai pula rakyatnya dari kaum Sunni yang mati kerana diskriminasi sejak berkurun-kurun tahun sudah? Bagaimana pula dengan Iraq sekarang dimana presidennya juga seorang Syiah? Bukan itu alasan sebenarnya. Syria adalah musuh sejak azali yahudi israel dan bersempadan dengan israel pula. Inilah alasan yang paling konkrit dan sebenar-benarnya berlaku Arab Spring ini. Mossad yahudi amerika akan melemahkan Syria sebagai langkah menyelamatkan yahudi israel. Itulah maksud tersirat di sebalik kenyataan "saya menyokong penuh sebarang uasaha untuk melindungi keselamatan negara Israel". Yes or No?

Siapa yang menghebahkan berita Assad seorang penguasa zalim lagi kejam, jika bukan semua media dunia sekarang dan kini adalah daripada ketua segala agen yahudi USA? Kenapa sebelum Arab Spring, tiada apa-apa berita sedemikian dan Syria berada dalam keadaan aman damai sehingga ramai anak Malaysia ke sana menimba ilmu dengan kos yang rendah (ada subsidi lagi)? Zalimkah mereka? Zalimkah Assad. Kini muncul pula cerita Assad seorang Syiah, kenapa cerita ini muncul sekarang jika bukan bertujuan membangkitkan rasa benci dan sengketa di antara saudara muslim? Sunni dan Syiah telah beribu-ribu tahun hidup damai seIslam dan Islam itu adalah bersaudara.

Pendekatan serupa juga sedang dibangunkan di negara kita ini. Politik kebencian perkauman melampau. Adakah mereka berpandu kepada alQuran dan as sunnah juga kemanusiaan kepada yang kafirun juga dalam membangunkan gelombang ala "Spring" ini? Atau hanya mengikut skrip master-plan yahudi US yang telah banyak melabur modal di singapura-pura PAP sejak menderhaka dari kita Melayu layu-sayu kini ?

Bodohnya Arab dan juga sebahagian dari Melayu pak turut US ini untuk hidup sekular demi keduniaan lagi kebendaan men0nj0l-n0njol materialistik. Jika negara sasaran telah huru-hara dan tiada lagi keamanan, US melepaskan dirinya. Libya adalah contoh terbaru. Timbul pertanyaan, bodohnya bangsa yang bernama Arab ini. Kenapa mereka tidak mampu berfikir? Tiada jawapan untuk itu kerana emosi mereka sedang dipermainkan apabila darah telah mula tumpah ke bumi.

Malaysia juga mahukan keadaan ini? Tanya PKR, JIM, ABIM dan beberapa NGO gila babi yang sibuk menuntut ketua kerajaan asing meletak jawatan. Kononnya "pukul anak sindir menantu".
Ya, di bawah dihidangkan 1satu kisah yang mungkin anda semua amat suka. Kesah kegembiraan dan kebahagiaan seorang rakyat Arab yang diperintah oleh sekutu USA. Andai kata mata anda masih mahu terus buta untuk melihat kebenaran, terserahlah.

nota: tidak mustahil blog ini akan disabotaj 1satu hari nanti kerana perjuangan dan peng0rbanan demi Islam ini. Apabila kami bercerita tentang Arab atau apa sahaja yang berlaku di luar negara, ramai yang menyokongnya. apabila kami fokus kepada apa yang terjadi dalam negara ini sudah macam negara Palestin dari negeri pattani, pulau singapura dan pulau pinang sudah tergadai sehelai pinggang; ada yang kurang senang serta menolaknya dengan pelbagai alasan helahan. Ada yang sanggup mencerca dan memaki hamun. memang pelik manusia Melayu ini. mungkinkah ia telah berjaya menjentik minda mereka? atas apa alasan pun, bukti yang muncul telah menunjukkan ke arah ini sama ada pembaca suka atau tidak. semoga bertambah ramai orang yang celik mindanya dan bebas merdeka menerima kenyataan untuk kejalan fsbljhd Allah SWT alQuran dan as sunnah hadis ABR. Sedia Siap Siaga kekita dan kita sekelian sejagat Alam Nusantara !

"Wahai orang yang berselimut! Bangunlah serta berilah peringatan dan amaran (kepada ummah kita dan kekita). Dan ALLAH SWT Tuhanmu, maka ucaplah dan ingatlah kebesaran dan keagunganNya ! Takbir99 s0lawat33 Ya Imam Mahdi!! Ya ahlul baiyiti r0sulABR.313 sesungguh nya Allah SWT lebih Maha Merancang lagi Maha Mengetahui.

No comments:

Post a Comment