Saturday, August 4, 2012

2012M/ 1433H dalam SIAP SIAGA kini Ya Ramadhan Ya Bani Tamim


Maka dengan ini merujuk kepada watiqah wasiat Majlis DiRaja-Raja Kesultanan Melayu selaku Pemerintah Mutlak di Negeri-negeri Melayu yang pada dasar nya menjadi perSEKUTUAN lalu berkenan bersatu sebagai Tanah Melayu; sayugia ini adalah tampuk teras kepimpinan pemerintahan Kedaulatan Tanah Melayu. Maka dengan ini juga tidak usah menyebelahi pada mana-mana pihak yang bukan Melayu baik PR maupun BN; kedua-kedua nya b0leh keberangkalian membawa punah padah kehancuran ke atas nilai-nilai Islam, Melayu dan Tanahair kita ketika ini.

MasyaRakyatkat Melayu terpaksa menelan hakikat dan haqiqi ini. Ingatkan kembali sewaktu kita kearah kemerdekaan dahulu; pilihan hanya ada 2dua, Merdeka d tangan british atau komunis,yang mana kebanyakan dari kita menolak pilihan ketiga iaitu berjuang dengan kalimah 'Lailahailallah muhammadur r0sullullahU' cuma ada segelintir sahaja yang berjuang dengan kalimah itu tapi ditentang dengan sangat hebat padat nya oleh 2 kuasa di atas dan akhirnya leburlah agama kita di tangan british. Kesudahan nya dengan itu terikatlah negara kita dengan `one1 world goverment' yang diperintah PBB@USAmerika...ibarat terlepas dari mulut buaya tetapi melangkah masuk mulut harimau dengan rela-sela hati.

Dalam PRU13 yang mendatang ini, kita kini ibarat sedang berperang tetapi buat masa ini bukan peperangan mengangkat senjata petaka. Ibarat permainan catur. 2Dua pihak sedang bermain manakala pemimpin, rakyat, alam dan seluruh makhluk di dunia menjadi buah caturnya. Dua pihak disebalik tabir ini saling beradu kuasa, kepintaran dan tipu muslihat masing-masing utk mengawal permainan. Anehnya kewujudan mereka tidak disedari oleh hampir keseluruhan umat manusia kerana mereka berada diluar gelanggang. Disebalik tabir, hanya diketahui oleh sebilangan kecil yang sedang sibuk membuat persiapan akhirzaman. Semua peristiwa yang berlaku pada hari ini bukan kebetulan tetapi ada kuasa-kuasa besar yang sedang berperanan untuk menguasai medan pertempuran dan peperangan yang sebenarnya iaitu di Tanah Melayu, bumi ufuk timur yang dijanjikan dan disembunyikan kini.

Secara logiknya, setiap operasi yang dilancarkan oleh pihak musuh boleh memperolehi kemenangan dengan begitu mudah, Tanah Melayu dari segenap sudut sedang dilemahkan, tetapi tindakbalas pertahanan dalaman (bukan polis atau pihak keselamatan) berjaya mematahkan serangan tersebut. Pihak musuh sudah semakin buntu kehairanan, tercengang bangang, makin terdesak bila berhadapan dengan kuasa ghaib ini. Bumi istimewa ini sedang dipertahankan oleh suatu kuasa yang tidak nampak pada pandangan mata. Mengapa ia begitu liat untuk ditawan? Ada sesuatu di sini yang amat menggerunkan pihak lawan.

Adinda Penjuritan dan S0habat sekelian, kita tidak keseorangan. AllahU SWT tidak akan biarkan musuh meratah Islam sewenang-wenangnya.Yang membantu Islam akan dibantu.Yang lalai dan menolak akan dihina-dina. Haqqul Yakin Hak kita ada Allah dan R0sul dan darah rantai emas syurga ahlul baiyiti r0sulABR Haq Ainal Yaqin. Juga kita ada Putera Bani Tamim dan Sayyidi Imam Mahdi as. Sudah ada yang mengenali mereka tetapi ramai yang tidak percaya seperti biasa ala pendidikan barat selama ini bert0ngkat kepada men0nj0lkan kemegahan kebendaan dan keduniaan. Mereka ini lah pemimpin suci, sakti lagi sejati yang dicari-cari, ditunggu-tunggu dan dirintihkan oleh seluruh ummah muhammad. Bela lah Islam, bina lah Taqwa nescaya kita akan segera dapat bertemu dan ber1satu dengan mereka nanti.

Mungkin sudah sampai masanya. Mereka yang tahu tentang kepemimpinan as sunnah r0sul, kebenaran dan keadilan kepada rakyat jelata tetapi menolaknya bahkan menghalangnya bakal akan ditimpa kehinaan berterusan kecuali segera bertaubat sebelum segala nya sudah terlambat. Mereka yang tahu hakikat dan hakiki dan memperjuangkannya dengan sabar lalu menanggung penderitaan, ketahuilah 0leh kalian sesungguhnya kemenangan itu sudah sangat hampir. Wahai Allah SWT, Tuhan kami segerakanlah kedatangan pemimpin yang Engkau janjikan untuk orang-orang yang bertaqwa di sini. Sekiranya kedatangannya beserta ujian yang amat berat maka berilah kami kekuatan untuk menghadapinya, agar kami memperolehi keselamatan diduniyah dan diakhirah nanti PRU13 sememangnya diakhiri...

Sayugia ingatlah wahai bangsa Melayu! keamanaan dan kemewahan tidak menjanjikan yang kita berada di landasan yang benar. Hura-hara, perbalahan dan pertikaian juga tidak membawa kepada kemenangan yang dijanjikan Allah SWT. Bagi yang melihat dengan mata hati sahaja yang akan nampak helah 2kedua pihak samada PR atau BN, tidak kira BN atau PR yang menang PRU13 dan walau dengan apa cara sekalipun negara kita tetap menuju 'new world order'. Sejarah akan berulang sekali lagi pada diri yang mahu turut serta dengan 'new world order' silakan lah. Akan tetapi kepada mahu mengelakannya berpegang teguhlah dengan al-Quran dan as-Sunnah; maka.gigitlah ia dengan gigi geraham anda lalu berbanyakkan bersabar..tingkatkan keimanan dan ketakwaan pada AllahU SWT insyaAllah kita akan terlepas dari fitnah akhirzaman ini.

Maklumat serta ciri-ciri gambaran mengenai Putera Bani Tamim sudah tersebar luas dengan hujjah dan bukti. Seolah-olah beliau sedang berdiri dihadapan kita kini, tetapi kita tidak dapat melihatnya. Kabus dan debu tebal k0nspirasi yahudi-zionis telah menyelubungi diri kita semua. Oleh itu bebaskan diri kita terlebih dahulu daripada belenggu sistem kehidupan duniya palsu yahudi-zionis USAmerika.


Membuat persediaan adalah bermula dari dalam diri kita. Membaiki diri dengan mujahadah melawan nafsu ammarah, lauwamah dan mulhimah setan dan iblis. Buang cinta kepada dunia dan takut akan mati Al-Wahan. Mohonlah petunjuk dari Ilahi demi menjelang PRU13 nanti menanti di Sri Menanti...Negeri ada 9sembilan makam dan maqam;

Matlamat kami ialah berharap semua penyokong Islam (tidak kira kumpulan mana) masih sudi mema'afkan saudara sendiri dan bersedia bergabung 1bersatu demi menanti pemimpin yang dijanjikan ini. Kami memang mengharapkan kita semua bersatu. Perjuangan kita biar lah jelas dan tidak dapat dir0sakkan oleh agenda tersembunyi yahudi/DAP@PAP dan pakatan kafirun sewaktu dengan nya di sini. Buat sementara waktu kini, selamatkanlah sisa-sisa kesejahteraan dan kesenangan yang ada. Apa yang hendak kita kejarkan kini perjanjian 'RAHMANajib' meniti hari ? Yang teramat penting ialah tidak membiarkan yahudi menguasai tanahair ini sepenuhnya secara langsung sebagaimana di Libya, Iraq dan sekarang Syria pula... semoga ada yang faham maksud tersurat-tersirat ini.

Semua persoalan rasuah, salah guna, kerosakan moral dsb. adalah buah fikiran dan taktik yahudi melalui agennya ramai di sini fasik dan kafirun. Keadaan di Malaysia tidak lah seburuk di Indonesia, Turkey, Pakistan bahkan seluruh negara Arab. Jika talibarut ini memerintah belum pasti ia akan berubah sebenar-benarnya. Rasuah dan wanita sememangnya menjadi mainan yahudi, semoga yang penting sekali kita dapat bina diri kita dengan mujahadah, ini lebih penting dalam sifat dan sikap adil diri sendiri, sebab rantaian hasil mujahadah ini, kita akan memberi kesan amat positif kepada keluarga dan anak-anak cucu kita es0k hari.

Syaidina A'li krmhwjh melawan diri sendiri ketika musuh yahudi yang sudah tewas ditangannya meludah, mengherdiknya atau memaksa supaya pembunuhan dilakukan terhadap yahudi tersebut; itu berpaksikan nafsu ammarah, bila ini terjadi Syaidina A'li akan tertewas dengan nafsunya sendiri yang dihasut oleh syaitan; dalam ertikata lain jika Syaidina A'li membunuh yahudi tersebut dalam keadaan marah maka dia menjadi tentera syaitan bukannya jundullah, akan tetapi Syaidina A'li tidak membunuh yahudi tersebut.

Inilah pengajaran yang berguna untuk pejuang-pejuang Islam kini, bina diri hingga mencapai sentuhan mardhiah, nescaya Allah SWT akan bukakan hijab untuk mengenali batil dan hak rahsia serta haq r0hsia sebenar-benarnya. Jika ini tercapai maka keliru, kelam kabut seperti sekarang akan menjadi lebih tenang-tenteram, sebab kita sudah mengenal mana intan dan kaca.

Namun pastikan kita semua mendapat bimbingan ulama yang benar yang mampu membawa kita kepada redha meredhai akan qudrat iradah Allah SWT setiap saat, tanpa berwasangka pada apa yang telah terjadi, bukannya pembimbing ulama yang membawa kita banyak melihat keburukan orang lain, kejahatan orang lain, mulut ringan untuk mencerca, menghina pada yang jelek sedangkan diri sendiri masih berkubang dengan kekotoran dan kemaksiatan, situasi inilah yang berlaku pada kita kini, bangsa Melayu yang ingin kembali pada Islam semakin ramai tapi terpesong kerana menyangka yang kaca itulah intan, akhirnya kita yang ingin mengenali Islam menjadi sama dengan Melayu yang dijauhi dari Islam;

Sebab r0h Islam itu tidak mampu dihidupkan kerana pembimbing ulama yang kita anggapkan mampu membimbing kita bukannya membawa kita muhasabah diri tetapi mengajak kita bermuhasabah kejahatan orang lain, inilah titik hitam yang menghijab para pencinta agama, maka semakin jauhlah lagi kita untuk mencapai akhlak r0sul saw dengan A'li, Fatimahtul az Zahrah, Hassanul wal Husaini dan s0habat-s0habat pilihan dalam perjuangan dan peng0rbanan, akhirnya seperti yang berlaku pada muamar gaddafi macamnana keadaannya diperlakukan oleh pemuda pejuang itu...masyaAllah!

Selagi dendam amarah dan kebencian menjadi paksi kita dalam perjuangan selagi itulah kita jauh dari petunjuk dan sunnah r0sul, waima atas nama amal makruf nahi mungkar sekalipun kalau masih berpaksi pada sifat dan sikap ammarah, kemungkinan neraka lah kita dalam perjuangan fsbljhd atas nama agama Islam.

Semua sudah jadi ulam-sulaman yahudi secara langsung atau tidak langsung.

Yang bersalah ialah yang bersekutu dan menjadi talibarut secara langsung. Kerajaan juga terlibat tetapi tidak secara langsung, ada kala nya terpes0ng juga. Ia nya berkait rapat KEPENTINGAN ANTARABANGSA. Yang hanya mampu mengawal-menghindar agar tidak terjebak taktik k0t0r yahudi tersebut.

Pembangkang terima wang dan sokongan padu terus daripada yahudi USAmerika secara sulit dan rahsia. DAP terima sokongan dari yahudi Israel melalui singapura-pura PAP. Orang cina singapura-pura juga ikut sertai BERSIH, untuk apa??? Fikir...

Media asing dimiliki yahudi menyokong pembangkang. CIA, NDI dan NED yang ciptakan huruhara di negara Arab juga membantu pembangkang anjur BERSIH. Anwar beberapa kali berkata Malaysia Spring akan berlaku sejak BERSIH 2 lagi. BERSIH sebenarnya untuk apa? Ulama Besar Tuan Guru Nik Aziz kena jawab kenapa Unit Amal PAS belasah polis sampai separuh mati...

Kita sudah tidak punya masa, kemungkinan tidak akan ada pilihanraya kerana bahang-bahana dan janji-janji Allah SWT dan kemunculannya yang ditunggu-tunggu itu sudah dekat dengan kita kekita. Bersiap siaga sedialah dalam bulan Ramadhan ini kerana sesuatu bala bencana malapetaka alam akan berlaku, begitu pesanan dari pencinta Ahlul Baiyiti R0sul ABR pendita Hulubalang Dat0' Bahaman dan Salam313 Tuan Syed Al Idrus Panji Hitam diUfuk Timur di pergunungan Batu Hampar Mat Hassan dan Hussien kini rijahul ghaib menanti kami...Ketuanan Tuan T0kku Pal0h.

No comments:

Post a Comment