Monday, August 6, 2012

Makam T0kku Pal0h; Akhir Ramadhan 1433 H/2012 Panji HItam Ufuk Timur di Maqam T0kku Wali

AhamdulillahiRobbi'alamiiin...di hati kita kini ada semangat yang kuat ke arah mencari jalan yang benar, memang benar apa berlaku pada ketika ini 99% umat Islam di dunia ini tanpa disedari 0leh dirinya sendiri telah menjadi PENGIKUT DAJJAL...ramai yang tidak sedar secara langsung akan perkara ini. Malah menjadi PENGIKUT DAJJAL tanpa disedari ini terdiri dari mereka yang berilmu dan juga bijak pandai. Tetapi janji ALLAH SWT sudah tiba... Jemaah Islam yang dipilih sudah muncul kini. Jemaah yang akan menjadi pembantu Imam Mahdi; demi mempersiapkan tarbiah & dakwah kepada anak-anak pilihan Pemuda dan Putera Bani Tamim. Mereka sedang di gerakan dan di kumpulkan 0leh ulama pilihan juga sekarang di sini. Sedia-Siap-Siaga sekelian semua.

InsyaAllahU hanya menunggu waktu dan ketika sahaja tibanya terdekat ini untuk Allah SWT bangkitkan 1 daripada 3 orang Mujaddid nya yang telah di pilih untuk membawa umat kembali TAUHID kepadaNya juga ajaran sunnah RASULLULLAH SAW yang sebenar-benarnya. Ramai yang celaru dan keliru terutamanya umat Islam pada hari ini di seluruh duniya. Ummah, terutamanya umat Islam sudah berada di dalam zaman yang merungcing lagi kritikal sepertimana yang disebut-sebut dalam HADITH r0sul SAW.

Kebangkitan Jemaah Mujaddi ini pasti akan mengejutkan banyak pihak-pihak manusia biasa. Semoga Allah SWT memilih kita bersama-sama berada dalam Jemaah yang di janjikan Allah ini. Dengan bantuan AllahU semua sistem kehidupan umat masa kini akan musnah termasuklah sistem demokrasi pilihanraya dan riba, rasuah, haramsuah ini yang menjadi punca utama kehancuran umat ini. 

Sistem kehidupan berlandaskan Al Quran & Sunnah akan menjadi ganti terakhir sekali nya sebelum datangnya kiamat nanti. Hanya mereka yang terpilih sahaja 0leh Allah SWT yang dapat mengetahui hal kebangkitan ini yang di atur dan direncanakan 0leh Allah SWT dengan Syafaat Rasullullah SAW. Dikatakan Jemaah yang dijanjikan ALLAH bakal masuk ke syurga tanpa di hisab, InsyaAllahU...Wahai umat Islam semua jangan lena dan leka lagi, Jemaah kini bergerak sepertimana yang di sebut-sebut dalam banyak Hadith r0sul SAW. Mereka yang dipilih oleh Allah SWT akan di Bai'ah. PANJI HITAM Ufuk Timur pastikan berkibar !.

Kita tidak akan mengundi jika PAS masih bersekongkol dengan DAP@PAP singapura-pura itu.
Pada kita Islam itu suci, sakti dan sejati bukannya harus bergabung dengan kafirun; tetapi kerana kuatnya keimanan ummat Islam itu sendiri...kerana kita di Tanah Melayu ini, Islam tidak lemah di tanahair ini tetapi kita telah berpecah-belah dan itu sahaja permasa'alahan nya kini.


Jadi apa releven nya bergabung dengan kafir untuk memerangi Ummat Islam (yang sekular), Bersabar dan tingkatkan dakwah kita terhadap ummat Islam kita sendiri dan jangan nampak sangat dalam parti Islam itu hanya pentingkan percaturan politik sahaja ala hasutan zi0nis-yahudi DAP@PAP/ USAmerika di singapura-pura sejak derhaka kepada kita pada tahun 1965 lagi.


Cuba kita lihat bagaimana Dakwah yang dibawa oleh jemaaah Tabligh; mereka tanamkan Iman dalam diri ummat Islam yang telah sedar dunia ini hanya sementara, singgahan dan sebentar sahaja , cumanya mereka memang tidak langsung percaya kepada politik sekular ciptaan kafir laknatullah ini.
 

Kalau PAS terapkan nilai kekuatan Iman didalam perjalanan perjuangan dan peng0rbanan nya tentu Allah SWT akan bantu menawan semua hati ummat Islam di Tanah Melayu ini dan nanti.

bukannya:
1.kafir mengkafir sesama ummat Islam.

2.membuat strategi sama seperti orang kafir bergabung dengan musuh, sokong kafir sedikit ala kadar sahaja atas alasan jaga hati (scenerio ini paling lemah dalam politik Islam) MengIslamkan mereka adalah lebih afdal.

Hakikatnya kita ummat Islam perlu percaya janji Allah SWT, dan jangan terlalu taksub kepada pemimpin hingga mengiakan walaupun membuat kesalahan kecil atau besar sekalipun, BN ataupun PR, pemimpin sekarang adalah manusia biasa, tidak maksum, hingga turunnya Utusan Allah SWT terakhir kalinya nanti, beranilah menegakkan kebenaran dan keadilan !.Takbir !


s0lawat33
Bismillah hi rahmaa ni r0him
Kini siap-siaga Panji Hitam akhir zaman
Beringat-ingat lah dalam bersiap-sedia
Wahai bangsa Bani Jawi terakhir Melayu

Kamu juga umpama Palestin bangsa tidak bertamadun
Tipu helah zionis-yahudi dan nasrani sek0ngk0l jua
Pada pengamal dem0krasi ilmu majusi adalah musuh
Nyata ternyata seluruh umat Islam padah-punah kini
Pada masa ini berkata tamat nya 'RAHMANajib'


Ini Tanah Melayu sini kamu mesti bagi
Maka kita kekite kini tantang tentang
Langkah mayat dulu ini Melayu!
Pantang dicabar dijatuhkan maruah
Islam agama kami Iman bukan di jual-beli
Kami hamba Allah yang sejati sakti diri
Sanggup mati pada penghujung zaman ini

Kerana kami adalah pengarak pengibar
Panji, Panji Hitam Ufuk Timur nama diberi
Ya Bani Tamin Ya Al Mahdi Imam terakhir kini

Pedang Panji Khursaini dari Khurasan
Jangan sekali kita memungkiri Imamah ini

Islam menang itu yang di janji di Imani
Walaupun tinggal setitik dari berjuta-juta
telah berk0rban mati nanti

Sesungguhnya Allah maha menepati janji
Kita lafazkan dengan izin Illahi
Juga s0lawat dan zikir tersemat di hati
Bergema lah paluan gendang bertalu-talu 
Dengan kalimah Tauhid dan Syuhadah
LA I LAH HA IL LAULLAHU MUHAMADUR RASULLULLAH
ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR
LA ILA HAILAULAH...LA ILA HAILAULAH...LA ILAHAILAULAH


Jemaah dari Kuala Tengkera di Ulu Kuala Terengganu telah membuat persediaan ketibaan Panji Hitam dari Gunung yang terdapat nya Batu Mat Hassan dan Mat Hussein pada sesiapa yang faham maksud tersurat-tersirat ini sebelum berakhir bulan Syawal tahun 1433H ini nanti-menanti di tanah-ranah Sri Menanti. Takbir! Ya Penjuritan di Gunung Merliku-Miku. Salam dari T0k Yim di Ampang dan T0k Yim di Melari demi menunggu Pendita Dat0' Bahaman di Masjid Sg.Cincin nanti jua akan Jema'ah313.99.33.13.9. s0lawat!
Cincin Ketuanan Tanah Melayu ini dari Pulau Besar, Melaka; Ya Tuan Sayyid Ismail dan Tuan Syed Abdullah di Masjid Kampung Ulu. Makam Tuan Melaka Maqam Wali Melaka jua.

No comments:

Post a Comment