Tuesday, August 17, 2010

17

PEPERANGAN HAMON-GOG & MAGOG - YAKJUJ & MAKJUJ dan PEPERANGAN ARMAGGED0N disebutkan sebagai PERANG DUNIA YANG TERAKHIR. (PEPERANGAN AKHIR ZAMAN)


Mengikut kepercayaan Yahudi, Peperangan Hamon-Gog adalah peperangan terakhir dunia Nuklear jarak benua ke benua ke seluruh negara-negara kuasa besar.

IhYA RAMADHAN Al-Mubarak1431/2010 tahun ini !, Ya Ahlul Badar313 peperangan yang pertama sekali, Terunggul lgi Terulung dlm bln Ramadhan! Hatta maka ini para-para penjuritan Kamu di ufuk Timur ini! MelayuIslam tetap bernyawa kembali di hujung semenanjung Tanah Melayu sehingga akhir nanti dgn bermula 2012.

Mengikut perundangan sah lagi sahih termeteri dlm perlembagaan Negara yang telah diperkenan oleh Majlis DiRaja-Raja Melayu pada tahun sebelum kemerdekaan Negara Tanah Melayu 1957. Setelah sembilan9 bulan membentukan hala-tuju Negara dengan perjanjian 'RAHMAN' telah sepakat disepertujui oleh 99 Kedaulatan hamba-hamba Ketuanan Melayu dan diperkenankan oleh Majlis DiRaja-raja MRR.

Kami Kemega mendokong sepenuhnya perjanjian tersebut pd tahun 1957, walaupun sudah cuba sedaya-upaya menyelesaikan pemberontakan anasir subversif Komunis di Pulau Pinang, negeri Perak dan Johor am nya demi rakyatMelayuIslam kpd SultanMelayuIslam berakhir kesudahan kita hendaknya.

Dalam kandungan 7 dari 9; Adalah Wasiat DiRaja-Raja Melayu yang telah termaktubkan kandungannya pada masa dan ketika menurunkan tandatangan persetujuan pembentukan Perlembagaan Persekutuan Tanah Melayu bertarikh pada 5 Ogos 1957.

Di antara 7 Wasiat tersebut yang dimaksudkan dan dimengertikan lalu diperakui oleh Ulama-ulama dan Pejuang-pejuang alam jemaah Sunan sini yang turut hadir bersama adalah :-

1. Maka kami namakan akan dia, bumi yang kamu pijak dan langit yang kamu junjung Persekutuan Tanah Melayu.
2.
3.
4. Kami kekalkan dan kami jamin kerajaan dan kedaulatan Raja-raja Melayu memerintah negara ini.

5. Kami tetapkan Islam ialah Agama Persekutuan Tanah Melayu.

6. Kami tetapkan juga bahasa kebangsaan ialah bahasa Melayu; dan

7. Kami amanahkan dan kami pertanggungjawabkan kepada Raja-raja Melayu untuk melindungi kedudukan istimewa bangsa Melayu dan kepentingan sah pribumi dan kaum-kaum lain nya,

Sila baca matlamat perjuangan PERKASA di mana yang paling terletak teratas sekali ialah memPerkasakan Islam sebagai agama Persekutuan :- www.perkasawp.blogspot.com. Maka bersatu lah kita sepertimana rencana MCA pula sedang didakwa mengambil pendekatan DAP sepertimana Gerakan telah pun menyerahkan Pulau Pinang kpd Pakatan Pembangkang. Kita MelayuIslam sesungguhnya bersaudara bersatu1 dlm ukhuwah umat Islam sejagat alam fana ini. 313.99.33Takbir!

No comments:

Post a Comment