Sunday, August 15, 2010

Panji-panji Hitam Di Ufuk Timur Kekita FslbJhd313












14

Wahai saudaraku sekelian semua, yang beriman lagi bertaqwa, syahid kekita dijalan ALLAH s.w.t, ketahuilah olehmu bahawasanya perjuangan sekelian tidak dihamparkan dengan permaidani yang mewah tetapi setiap langkah yang sekelian atur ke medan jihad sentiasa beronak liku dan duri; yang menikam setiap inci ditubuh badan lahiriah sekelian. Genggamlah Panji ini ditangan dengan sepenuh erat dan jangan biarkan Panji yang sekelian genggam ditumbang buang oleh kuffar musuh-musuh ALLAH SWT. Berjuanglah dan berkorbanlah segala harta duniawi sekelian untuk menentang musuh-musuh ALLAH SWT dan seterusnya menyelamatkan saudara-saudara sekelian kita yang sedang menderita diseksa oleh pengikut-pengikut Kuffar!
Sedarlah wahai saudara-saudaraku yang masih lagi enak dihembus belaian syaitan!, Bangunlah !Bangunlah !Juangkanlah ! di Jalan ALLAH SWT! Janganlah sekelian leka serta alpa dengan pengodaan dunia yang bakal musnah pada besok hari nya. " bertaubat, berdo'a dan beramallah sepertimana sekelian bakal mati pada besok hari nya dan kerjakanlah pekerjaan (urusan dunia) seperti kalian akan hidup selamanya"
آو كما قال رسول الله


15.08.2010/05Ramadhan. JANGAN TERLALU BERANI MENCABAR!
Tulisan Dr.M0hammad Ridhuan Tee dlm petikan rencana akhbar Mingguan Malaysia yang di sokong sepenuhnya oleh Kemega; angkatan Sabil Ufuk Timur ini 'Jangan terlalu berani mencabar dengan MelayuIslam kini!'.

Ada mereka yang tinggal di bumi bertuah ini langsung TIDAK bersyukur "kerana masih hidup dgn hasutan syaitan lagi iblis dan zionis yahudi dunia, lagi masih al kafirun untuk tidak mengambil ikhtibar tahun hitam 13 pada tahun 1969 dahulu"
Mereka malah memPersendakan dan mengHinakan kedudukan istimewa agama Islam dan Melayu kita sebagaimana yang termaktub dalam Perlembagaan Negara ini "dan Perlembagaan Majlis DiRaja-raja MRR Melayu Tanah Melayu juga".

Saya "dan Kemega Lagi menyokong dari dahulu-kala Lagi" cadangkan mereka berhijrah lagi ke negara lain, jika negara ini sudah tidak ada lagi kebebasan maximum bagi mereka. Pergilah ke negara asal-usulnya kembali atau ke Barat, kerana di sana lebih banyak 'kebebasan' untuk membina gereja paling besar dan patung paling tinggi di dunia serta sekolah vernakular, termasuk juga kebebasan budaya kuning ie. arak, dadah, seks bebas dll. yang kini juga telah bertapak di sini.

Ternyata mereka mempunyai agenda untuk memporak-perandakan penduduk asal pribumi yakni MelayuIslam terutamanya," supaya kita akhirnya juga akan berlakunya perang-saudara sesama sendiri. Itu lah sejarah kaum yahudi, nasrani dan kafirun lakukan kepada seluruh umat Islam sejagat". Itu lah Ulasan Dr.Muhammad Redwan Teh penyokong penulisan diakhbar Mingguan Malaysia dan Dr.Wan Muhammad Sallehuddin penceramah bebas dari per. Islam Tanah Melayu ISTAMU ini.


Saya cadangkan mereka ini supaya membawa ideanya itu ke negara barat, mungkin ke negara asal usul mereka di China. Sudah tentunya dengan amat yakin cadangan mereka ini akan 'dibakulsampahkan' sebab tidak masuk akal, kecuali di Malaysia; Bangsa MelayuIslam yang selalu menyemaikan toleransi yang ditunjukkan tidak ada tolok bandingan di mana-mana negara dunia; " ini termasuk menghadiahkan pulau Singapura dahulu. Bersyukurlah kamu dan kini pula pulau Pinang yang menjadi idamam setelah sekian lama; ibarat dah bagi betes nak peha pula..." Dr. M0hammad Ahmad Arsyhad memberi gambaran ulasan yang lebih jelas dimana kini 'masterplan' mereka di sebalik takbir untuk menjadi Pemerintah di Tanah Melayu ini yang di dokong-sokong oleh musuh-musuh Islam sedunia.

Pergilah ke Kelantan, mereka bukan MelayuIslam boleh dikira dengan jari, tetapi mereka memiliki patung Buddha antara yang terbesar di Negara ini. Ini belum termasuk di pulau Pinang dan negeri-negeri MelayuIslam lain juga. Mana ada dalam dunia ini sesebuah Negara Islam yang mengikuti cara-cara pemerintahan sehabis-habis toleransi sebegini... keluhan ayahanda-ayahanda Pekida 'Bangkit Melayu' tempuh hari di negeri Terengganu Darul Iman. Masihkah mereka ini tidak bersyukur dengan ekonomi Negara ini pun sudah hampir keseluruhan nya milik mereka 100% kini sehingga kiamat nanti?!

Keistimewaan Islam termasuk mengembangkan syiar Islam seperti membina masjid dan surau sudah menjadi keWajipan termaktub dlm Perlembagaan Negara di Tanah MelayuIslam ini. Mengapa akhir-akhir tahun ini "sebelum akan berlaku perang dunia keTiga yakni perang dunia terakhir dunia pula", segala permintaan hak kesamaan dan samarata di minta secara keras dan kuat?!; Jika begitulah keadaannya buat lah juga permintaan pemerintahan untuk tukar sahaja nama Malaysia kepada kehendak mereka iaitu cinaSia atau indiaSia sahaja. Mereka mencabar secara melampau dan terlalu ultra kiasu rasis kepada hak dan haq kedudukaan MelayuIslam dan pribumi ini yang disangakan telah hilang taring dan tanduk... Baca seterusnya penulisan beliau ini.

Saya rasa kita MelayuIslam perlu mengambil semangat raja-waja lahir dan batin sempena bulan Ramadhan tahun ini untuk bermuhasabah sepenuh nya dengan bertaubat selalu, sesungguh-sungguhnya demi mempertahankan kedudukan MelayuIslam tercinta yang telah disemaikan di ufuk timur ini hingga akhir nanti, jangan sesekali di biarkan kita dan Agama kita senang-wenangnya diperkotak-katikkan. Sebaliknya kita justeru itu akan mempertahankan kedaulatan Islam dengan berani-mati sepertimana perjuangan dan pengorbanan nenek-moyang kita dahulu.

Kata penutup dari Datuk Syiekh Musa Syeikh Maidin selaku ketua penerangan Pekida44 di Pulau Pinang Melayu 3 'Line'. Masih ada MelayuIslam yang sanggup melihat cahaya kembali bersinar satu1 hari nanti di pulau tersebut2012, jadi jangan terlalu berani mencabar kita semua313! ...pulau singapura kita pula?

No comments:

Post a Comment