Thursday, September 13, 2012

Ancaman Keselamatan Daulah Islam PRU13.13MEI.PER13.MAYA13.0000


- Kita Islam Melayu di Alam Nusantara ini

Wikileaks! Bukti Persediaan Warga singapura PAP/DAP bakal Kucar-kacirkan Malaysia Semasa PRU Ke-13.

Dari bl0g Cicit T0k Gajah telah memaparkan inf0.perisikan MyMassa yang diper0lehi mengenai penglibatan duta-duta singapura-pura dalam BERSIH 3.0 temp0h hari. MyMassa mendedahkan bahawa mereka mendapat maklumat sulit dari singapura-pura bahawa sekumpulan besar rakyat singapura-pura akan turun ke Malaysia semasa PRU ke-13 nanti.

Pelbagai persediaan telah dibuat 0leh pihak di k0ta singapura-pura ini. Bila MyMassa bertanyakan pada sumber tersebut apakah bukti yang menyokong kenyataannya, jawab sumber MyMassa, dia boleh bagi bukti 'open source'. Akhirnya AIDCNews mendedahkan 3 nama dipl0mat asing yang menceroboh hal ehwal Negara kita; Mereka adalah seperti berikut :

1. Regina LOW Kay Yin; First Secretary (Political) yang turut memakai baju kuning BERSIH 3.0.

2. Philomena AW Li Fen, First Secretary (Political).

3. Ariel Eunice TAN Hwi Tiang, Deputy High Commissioner and Counsellor.

Kita meminta supaya pihak kerajaan memandang serius perkara ini dan memanggil Duta negara tersebut dengan menghantar Nota Bantahan. 

Sebagai tiang penting dalam parti pemerintahan Melayu sekarang, pergerakan pemuda UMNO diharap menghantar surat bantahan dan membuat bantahan di hadapan Kedutaan singapura-pura ini. Campurtangan secara terang-terang yang dilakukan oleh para Diplomat mereka tidak boleh diterima dalam perundangan kedaulatan Negara. Para NGO-NGO semua PR0. MelayuIslam, Pewaris, Perkasa, Pekida, Dunia Seni Silat Melayu, Pesaka  dan sebagainya perlu men0n0j0l ke hadapan berarakan Keris serta T0mbak semua ! Kita kena berani dalam pendirian Ketuanan Tanahair Tercinta ini Tanah Semenanjung Melayu!

Dahulu kita ada Singa UMNO yakni allahyarham Tuan Syed Albar yang amat menakutkan PAP  lee kuan yew ketika itu, dan juga allahyarham Datuk Harun Idris yang mengugatkan DAP lim kit siang-malam. Kini, walaupun ketua pergerakan pemuda UMNO yb datuk khairy jamaludin menggunakan pendekatan ala-ala berhemah dipl0masi, namun bantahan mesti- semesti juga dibuat ke Kedutaan singapura-pura yang biaDAP, p0kPAP dan kurang ajar ini. PAS seharusnya juga turut serta dalam pendirian bersama demi Daulah Islam kita.
Jika tiada sesiapa membuat bantahan, singapura akan membuat berbagai alasan dan ulasan yang pulau singapura pun kita Melayu-layu-sayu tidak dapat mempertahankan dengan jiwa dan raga... singapura akan kata Polis Melayu Malaysia sememangnya lembik dan lemah, angkatan tentera Melayu sudah lama malu bak sembilu; Undang-Undang Malaysia senang dilanggar dan diputar alam, Lihatlah Slide Sukarelawan PAP di atas sedang mengkursus sukarelawan PAP untuk membantu DAP dalam PRU13 nanti! Ini gambar-gambar penting http://cicit-tokgajah.blogspot.com/2012/06/wikileaks-bukti-gambar-persediaan.html
Apa kejadahnya 0rang singapura-pura hendak pantau Pilihan Raya Malaysia?
Bukti di atas selari dengan permintaan pihak pembangkang DAP bahawa pihak luar akan dijemput untuk memantau Pilihan Raya Malaysia.
Isu keselamatan negara amat serius sekali tiada k0mpr0mi lebih-lebih lagi dengan mendatang PRU13 tidak lama mana lagi. Jika Dipl0mat-Dipl0mat itu melakukan perkara yang sama di Indonesia atau Brunei apa agaknya dan apakah pr0-ancaman mereka itu? Mungkin thailand siam pun sudah dalam 'Alert 10ne' siap-siaga apabila tiba pilihanraya PRU13 kita nanti-menanti.
MyMassa tidak kisah kalau badan bebas seperti parti politik dari Negara Asia Tenggara yang datang "pantau". Tapi kalau yang datang pantau tu adalah pihak yang dilatih 0leh BERSIH, maka sahlah mereka bukan nak pastikan pilihan raya berjalan lancar tetapi sengaja untuk mencipta bukti bahawa pilihan raya di Malaysia adalah k0t0r dan r0sak.

Ini baru sedikit pendedahan MyMassa. Banyak lagi bukti-bukti lain yang akan menyusul bahawa singapura-pura memang ingin campurtangan dan cuba mewujudkan keadaan huru-hara di Malaysia. Mohon pembaca dan rakan blogger sebarkan maklumat ini yang ternyata mengancam keselamatan dan kedaulatan negara kita melayuIslam ini.


Kita semua mesti mengambil ikhtibar sejarah terkeluar nya pulau singapura-pura dan seakan terkeluarnya pulau pinang-pincang juga dari gengaman tangan Melayu kita angkara mereka cina telah membiak dengan pesat banyak-banyak DAPig dan PAPigs sekali, semenjak peperangan dan perg0lakkan 1pertama diantara kita Melayu dan cina semasa "Perang Larut" dahulu lagi di Negeri teman Perak Darul Ridwan. Dari situ k0ngsi-k0ngsi gelap Taipan/Taik0 ini telah mend0minasi segala Ek0n0mi Tanah Melayu dengan bantuan belakang tabir penjajah kuffar british dan zi0nis yahudi walaupun sudah merdeka ala-british. Dengan itu tertubuh lah PAP dan DAP yang menjadi kepala kepada kelangsungan "kerajaan" cina di Tanah Melayu ini dengan parti anak suruhan MCA dan Gerakan sebagai perantaraan mereka sehingga kini tahun 2012 di sini.

Kenyataan Setiausaha Agung DAP, lim guan eng mengecam parti Umn0 sebagai buta sejarah dan buta perlembagaan dan tidak memperjuangkan kepentingan kaum-kaum lain di negara ini secara adil adalah keterlaluan dan tidak boleh diterima langsung.

Menurut lim, Umn0 lebih mengutamakan konsep "Melayu pertama, rakyat Malaysia kedua," sebagai melanggar Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan. Katanya, Umn0 hanya mempertahan kedudukan istimewa kita Melayu apabila bercakap s0al Perlembagaan Persekutuan dan tidak bercakap tentang kepentingan dan masalah kaum lain yang didakwa k0n0nnya tidak mendapat pembelaan yang sewajarnya. PemB0h0ngan yang amat terlalu terang-benderang!

Sebagai se0rang melayuIslam, penulis berpendapat kenyataan ketua menteri Pulau Pinang itu patut disebut dan diluahkan di singapura-pura di hadapan Menteri Mentor lee kuan  yew, anaknya Perdana Menteri lee hsein l00ng L00NGGG!, Menteri Kanan, g0h ch0k  t0ng TONGGG! dan barisan pemimpin PAP lainnya. Beliau patut sedar kaum min0riti utama Melayu yang menjadi rakyat peribumi dan penduduk asal negara itu tidak boleh bersuara seperti yang dilakukan beliau di sini.

Kita Melayu di sana dinafikan semua hak istimewanya; hak mengundi yang adil, hak mutlak sebagai presiden, pembahagian jawatan dalam kabinet, kedudukan bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan dan penghapusan sekolah aliran Melayu dan berbagai lagi yang sudah dinafikan 0leh parti PAP dan lee. Beberapa pemimpin berani Harimau Melayu cuba mempers0al kepentingan mereka tetapi tidak pernah berjaya dan gagal di tengah jalan kerana gaya pemerintahan lee dan amalan sistem demokrasi ala singapura yang mengekang parti pembangkang dalam pemerintahannya.

Jika lim berani mempers0al sensitif atau mempertikai isu perlembagaan, seperti yang diucapkan di sini, beliau mungkin sedar nasib beliau dan tahap dem0krasi di negara ini yang jauh berbeza dengan apa yang diamalkan di sana. Penulis pernah menyaksikan dalam kempen pilihan raya umum singapura awal tahun 80-an, se0rang pemimpin muda Melayu dari parti pembangkang cuba mempertikai s0al istimewa kita Melayu dan partisipasi kaum itu dalam kemasukan perkhidmatan negara yang dikatakan tidak adil, pemimpin muda itu diberi amaran keras 0leh lee.

Beberapa hari kemudian, tidak kelihatan wajah dan batang tubuh pemimpin muda itu lagi dalam kempen pilihan raya itu dan sudah menjadi perbualan umum dalam kalangan masyarakat Melayu singapura yang menyedari kehadiran penasihat-penasihat dari zi0nis yahudi  israel sudah pun bertapak di pulau kecil-sekecil cili padi singapura-pura itu.


Sememang nya bala-Hala dan huru-hara bakal berlaku dengan kemarahan dan kemurkaan AllahU SWT terhadap kita melayuIslam semua yang tidak pernah dan akan 1bersatu menyelamatkan Tanah terpilih nya Islam di Ufuk Timur ini, Maka terima lah bencana alam terbesar yang pernah kita melalui nya pada tahun 1971 dahulu di seluruh Lembah Klang khusus nya ini; tiada lagi peristiwa hitam berdarah 13 Mei 1969 akan tetapi pada akhirzaman 2012 ini hanya lah lanjutan "Arab Spring"; yakni Islam bakal berperang dengan kafirun akhir nya...kata amanat rijalul ghaib pendita Dat0' Bahaman dari Waliyullah T0kku Pal0h penjaga Tanah melayuIslam di Ufuk Timur dengan kibaran Panji Hitam di Batu Hampar Mat Hasan dan Mat Husen di 1satu Pergunungan Negeri Terengganu Darul Iman, s0lawat33 ! Takbir99 ! 


No comments:

Post a Comment