Monday, February 6, 2012

2012 : Apabila zi0nis israel, AS dan NATO serta negara munafik arab...

Tahun 2012 adalah mala petaka dan bala bencana seluruh seanter0 alam kita ini jika zi0nis israel yahudi bersama AS amerika syarikat dan NATO er0pah serta negara b0neka lagi talibarut-jerut munafik arab sekular menyerang Negara Islam Iran...
-
Dari Al Yahya Negeri Pahang Darul Makmur 2012 bulan ini;
“Dan Ibnu Umar ra.- bahawa baginda junjungan besar Rasullullah SAAW sambil memegang tangan Saiyidina A'li telah bersabda:
-
“Akan keluar dari sulbi ini seorang pemuda yang akan memenuhi bumi ini
dengan keadilan (Imam Mahdi) . Maka apabila kamu menyakini yang demikian itu,
hendaklah kamu bersama pemuda dari Bani Tamim pula. Sesungguhnya dia datang dari
sebelah timur dan dialah pemegang panji-panji Al Mahdi.” (Riwayat At Thabrani)
-
Berdasarkan hadis di atas jelaslah bahawa kebangkitan Islam di akhir zaman
terjadi di tangan seorang pemuda dari Bani Tamim. Bani Tamim adalah di percayai berasal dari
cabang Al Hassan dan Al Hussein. Yakni pemuda yang dikatakan akan menyerahkan
panji-panji hitam kepada keturunan ahlul baiyiti r0sulABR juga yakni Saiyidina Imam Mahdi.
-
Dengan kata lain perjuangan Pemuda Bani Tamim dan Imam Mahdi berkait erat dan sambung-menyambung tali persaudaran mereka yang bernasab persamaan darah keturunan nabi SAAW. Pemuda Bani Tamim ibarat pencetus, manakala Imam Mahdi sebagai Khalifahnya kepada ummah sekelian seluruh alam semesta. Ini berertinya Imam Mahdi tidak akan ‘zahir’ sebelum Pemuda Bani Tamim membuat tapak dan telapaknya di muka bumi ini.
-
Ada pendapat dari keturunan T0kku Pal0h Al-Idrus yang di d0k0ng sepenuh nya 0leh Syed Al-Idid, Al Jilani, Al Sagof, Al Attas dan Al-Hadad dari pantai timur telah mengatakan : Kaum keluarga Rasullullah SAAW memang asalnya berada di Tanah Arab sana. Tegasnya, mereka ramai berada di Makah dan Madinah dahulu kala. Tetapi bukankah lebih 1000 tahun yang lalu, Makah telah diserang oleh puak munafik Yazid ? Mereka memusuhi lalu menyerang kerana mahu melenyapkan keturunan Rasullullah SAAW yang menguasai Makah dan Madinah pada waktu itu. Maka yang sempat berhijrah ini terutamanya mereka dari keturunan Bani Hasyim AhlulBayiti R0sul ABR ke merata-rata tempat khususnya ke Timur iaitu di Parsi terutamanya dan di alam Nusantara ini.
-
Lalu mereka terpaksa menyembunyikan keturunan mereka, kerana takut diburu oleh puak-puak talibarut munafik lagi yahudi bert0pengkan Islam. Musuh ketat lagi dilaknati Islam yang berjaya mer0sakkan Islam atas nama Islam itu sendiri. Inilah yang Rasulullah SAW maksudkan dalam Hadisnya, keluarga Baginda bakal ditimpa kebinasaan dan kemalangan yang paling amat ngeri menyayat hati !
-
Apakah tidak terfikir oleh kita bahawa usaha-usaha untuk mengkristiankan dan mengwahabikan orang melayuIslam kita kini dan seluruh Nusantara secara serius benar dan bersungguh-sungguh. Ini adalah usaha yang halus tajaan yahudi kepada nasrani untuk membunuh terus kebangkitan Islam yang mungkin akan terjadi di Nusantara ini?
-
Mana lah tahu dahulu kala, kalau salah seorang dari kaum Arab Bani Tamim itu telah pun berkahwin campur dengan bangsa kita Melayu tempatan, kemudian melahirkan anak lelaki yang masih berdarah ABR kini di sini. Sekalipun rupa lahirnya tidak lah lagi seperti bangsa Arab yang tulen sejati, Yang penting sekali ialah watak ketrampilan dan tampak perjuangannya sepertimana T0kku Pal0h Al-Idrus dahulu yang penuh kar0mah dan maunah !. (Di Semenanjung Tanah Melayu ini kini ramai yang ada mengunakan nama Syed dan Sharifah dari keturunan ABR, yang tidak menzahirkan nama keturunan ABR nya pula ?)
-
Maka natijah yang dipimpin dan diperjuangkan itu hampir mencapai kesempurnaan menerima kekuasaan di Ufuk Timur ini, Alam Nusantara; (ada yang bermaksud di Timur pula adalah dari alam Khurasan bangsa Arab ABR Parsi). Apabila telah mencukupi isyarat-syarat-firasatnya pada jangka masa dan waktu nya adalah berkemungkinan bermula kelahiran pada tahun 1433 Hijrah ini...?
-
Sememangnya umat Islam terutama ulama-ulama Arab telah mengira bahawa kebangkitan Islam di Khurasan itu dipelopori oleh bangsa Iran dan Iraq atau lain-lain bangsa Arab di negara-negara Islam berjiranan. (Bukankah keluarnya panji hitam dari Khurasan itu di pimpin bani Tamim dari ufuk timur ?) Tetapi ternyata bahawa 'revolusi' kebangkitan Islam Iran sudah ketahap ambang peperangan terbesar dengan seluruh kuffar barat kini pada bila-bila masa menanti !. Kemungkinan selepas itu pula termaksud dan termasuk negara Syria dan mungkin seterusnya Turki juga akan datang kini. Adakah ianya bermula Perang Dunia keIII3 ? Pejuang Sabil fsbljhd Hamas dan Hizbulllah sudah tentu ada jawapan nya.
-

Negara Iraq sudah pun hancur lebur kini, oleh persenjataan bom-bom amerika dan
sekutunya. Dari itu mana ada lagi negara Arab yang nampak berkemampuan masa
ini kecuali negara Iran yang benar-benar melaknati zionis yahudi secara terang lantang lagi berani berjihad...
-
Dan m0ga-m0ga Negara Islam mirip salafussoleh yang akan mula-mula tampil
diduniya di akhir zaman ini hendaknya dari alam Nusantara ini. Ya Allah, dengan kuasa Mu Ya Allah yang terlalu Maha Agung KuasaNya, m0ga-m0ga juga Tanah Melayu 7 Wali dan Tanah Jawa Sunan Wali S0ng09 lah yang bakal diserahkan kuasa Pemuda Bani Tamim kepada Imam Mahdi nanti.
-
Wallahualam bissawab.
-
Dari Al-Idrus Negeri Terengganu Darul Iman 2012 minggu ini;
-
"...Aslkm wrtbh, ikhwanfillah yang dikasihi lagi dih0rmati sekelian, Demi kita untuk memahami semua duniyah dan akhirah ini wajib dengan ilmu, dan ilmu yang paling tepat untuk ini adalah sabda Baginda yang mulia Rasulullah SAAW. Setelah itu penelitian ilmiah ini yang dilakukan oleh sesiapa yang memahami maksud tersurat-tersirat angka 2012 M = 1433 H, mari kita fahami hadis RSAAW yang telah diriwayatkan oleh Abu Daud, “Aku mengutuskan kepada umat ini disetiap awal 100 tahun yakni 99tahun, seorang Mujadid yang akan memperbaiki urusan agama kamu...”.
-
Mujadid Islam yakni sebagai "reformer" semenjak baginda RSAAW 'wafat'; Allah SWT akan mengutuskan Imam di awal dari setiap lingkungan 99 tahun. Pada awal nya sejak kebangkitan bani ulama ahlussunnah wal jamaah telah menyusun kitabullah dari ahlul baiyiti rosulABR yakni Al-Hassan dan Hussien lalu berijtuhad yang dimaksudkan seawal 99 tahun adalah 1/3 daripada jangka waktu dan masa, berertinya dalam pengiraan 33 tahun adalah mengikut pesanan amanat khusus dari Amirul Mukmin Imam Saiyidina A'li Kar0mallahU Wajhah dan isteri beliau Saiyidah Fatimah Az-Zarra.
-
Kita umat Islam ini seharus nya menghitung berdasarkan tahun Hijriah bukan langsung masehi. Ertinya tahun 2012M/1433H itu adalah datangnya Mujadid. Ulama kita semua seru alam para Sayyidi syeikh Habib yang mulia dari keturunan ulama ABR atas ulama telah mengatakan, yang dimaksud bintang dari Timur itu bukan komet tetapi “manusia” / seseorang1. Satu1 orang yang sama tetapi memiliki nama yang berbeza. Dia adalah orang kanan kepada Sayyidi Imamul Mahdi. Sebelum kedatangan Imam Mahdi ini, “Dia” dulu yang berkuasa lebih kurang beberapa tahun sahaja di suatu negara di Timur ini (Alam Nusantara).
-
Masyarakat Arab Timur Tengah mengenalnya sebagai Fattah At Tamimi. Masyarakat Uzbekistan, Khazakhtan, Turkistan, Pakistan dan Afghanistan mengenalnya sebagai Suaib Bin Sholeh. Masyarakat Melayu pula mengenalnya sebagai Bani Tamim. Masyarakat Jawa mengenalnya sebagai Sunan Wali Piningit. Siapa kah dia dari Tanah Jawa atau negeri Terengganu DI atau ...? Adakah kita tahu jawapannya, bukan kita tetapi insan ulama besar, indig0, paranormal Islam dll. terpilih sahaja yang tahu siapa sebenarnya yang memiliki pilihan susur-galur salasilah keturunan ABR ini yang bakal di kenali menzahirkan diri...
-
Kalau kita tidak dapat memahami r0hsia dan rahsia alam dalam perkara-perkara "ghaibi" kini, maka kembalikan kefahaman kita kepada agama yang sesuci ini, seperti apa yang di fahami oleh salaful ummah (umat pendahulu). Dengan selalu meningkatkan tingkat derajat keilmuan pegangan tauhid kita. Allah Subhanahu wa Ta’alaa telah berfirman :
-
“Dan janganlah kamu mengikuti apa yang kamu tidak mempunyai pengetahuan tentangnya. Sesungguhnya pendengaran, penglihatan dan hati, semuanya itu akan diminta pertanggungan jawabnya.” (QS. Al Isro’ : 36)
-
Waspadai berita dari orang fasiq (kafir). Kerana bagaimanapun juga, orang kafir pasti akan selalu berbuat angkara kepada umat Islam. Sebagaimana tipu daya iblis terhadap Adam ‘Alaihis salam. Allah Subhanahu wa Ta’alaa berfirman lagi :
“Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, Maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu.” (QS. Al Hujurat : 6)
-
“ Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang terhadap kamu sehingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)”. dan Sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, Maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu.” (QS. Al Baqarah : 120)
-
Pada 1433H ini dalam usia bumi yang sudah sememangnya tua lagi uzur kini, adakah kita mampu beringat selalu pada kematian, kerana kematian itu pasti datang. Dia hadir tanpa ada satu1 orang pun yang tahu. Dia datang pada bila-bila masa sahaja… tanpa harus kita menunggu apa kah akan terjadi pada tahun 2012M/1433H ini pada masa kini bulan sedang mengambang terang purnama dalam bulan Maulidur Rasul dan di selanghari pula berlangsung thaehipusam dalam bulan yang mulia Rabi'ul Awal tahun 1433 Hijrah ini.
-
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
...sebermula kisah benar adapun pada awal tahun 80an kami telah bertandang ke wakaf p0nd0k Dat0' Bahaman di hulu sebuah dusun berdekatan hutan belantara di Negeri Pahang Darul Makmur, lalu dalam kunjungan kami itu, at0k hamba ada bertanyakan kepada Dat0', adakah 13 Mei akan berlaku lagi Tok...; Jawapan Dato' ialah "... Tidak cu, tidak ada lagi 13 Mei selepas ini..., selepas ini adalah peperangan besar diantara Islam dan kafir ... pada akhirzaman ini,...; "
-
Kami telah berkesempatan menziarahi Dat0' Hulubalang Imam Perang tersebut sebanyak empat4 kali sahaja pada tahun itu. Tidak beberapa lama kemudian selepas itu, lalu wakaf p0nd0k itu telah di ghaibkan hilang bersama penghuni 'ajaib' lain nya sekali...
Dalam kami semua menyaksikan kejadian tersebut at0k saya memberitahu ada sebegitu banyak binatang manusia bert0pengkan melayuIslam datang untuk menangkap atau membunuh Dat0' Bahaman pada masa itu tetapi tetap gagal dan pelik hairan seperti biasa...
-
Sebutan sesuatu pada tahun 2012 itu telah dinyatakan 0leh Dat0' semasa kunjungan pada tahun itu juga...
-
Wallahualam bi shawab ded0'a kekita 313.99.33.13.9

1 comment:

  1. imam Mahdi adalah orang melayu dan dari malaysia, tak percaya baca kat http://imam-mahdi.zxq.net atau http://mahdiketuamujadiddunia.blogspot.com. Banyak rahsia dan perkara besar yang akan berlaku.

    ReplyDelete